Behalve na een avondje doordrinkenquote:Op maandag 30 december 2019 20:40 schreef Strani het volgende:
Ik wil trouwens helemaal niet forever young zijn. Na de 30 wordt het leven pas echt een beetje leuk.
Ah maar ik drink (bijna) niet, dat scheelt.quote:Op maandag 30 december 2019 20:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Behalve na een avondje doordrinken
Ja, dat wordt elk jaar wel ergerquote:Op maandag 30 december 2019 20:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Behalve na een avondje doordrinken
Het houd niet op, niet vanzelfquote:Op maandag 30 december 2019 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn moeder heeft een greatest hits van Bløf, die heb ik wel meerdere keren moeten luisteren in de auto.
mwa ik vond de eerste 29 jaren van mijn leven toch beter, dan de afgelopen 9 hoorquote:Op maandag 30 december 2019 20:40 schreef Strani het volgende:
Ik wil trouwens helemaal niet forever young zijn. Na de 30 wordt het leven pas echt een beetje leuk.
Dat vind ik heel naar voor je.quote:Op maandag 30 december 2019 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn moeder heeft een greatest hits van Bløf, die heb ik wel meerdere keren moeten luisteren in de auto.
Of of je tank al leeg is.quote:Op maandag 30 december 2019 20:42 schreef alopio het volgende:
Pfffff kut Bløf,
Hoever je gaat heeft gewoon met het saldo van je OV chipkaart te maken
Ik nu ook minderquote:Op maandag 30 december 2019 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah maar ik drink (bijna) niet, dat scheelt.
quote:Op maandag 30 december 2019 20:42 schreef alopio het volgende:
Pfffff kut Bløf,
Hoever je gaat heeft gewoon met het saldo van je OV chipkaart te maken
Arme jijquote:Op maandag 30 december 2019 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Vond het niet eens erg eerlijk gezegd. Dat is pas naar voor me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |