Cielkequote:Op maandag 30 december 2019 20:13 schreef Homdeck het volgende:
Cielke is pas leuk. Ik hoorde vanmiddag in de auto dat ze er bij was.
Nou hup ertegenaan!quote:Op maandag 30 december 2019 20:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Soms zeggen mensen "ga toch werken Koos"
Three Days Grace heb ik echt helemaal platgedraaid, samen met Breaking Benjamin.quote:Op maandag 30 december 2019 20:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hehe precies, begon met green day/linkin park/thee days grace/30 seconds from mars (yellowcard?)
Nu krijg ik er honger van.quote:Op maandag 30 december 2019 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
kniepertjes zijn gebakken koekjes, plat, heel plat. die horen bij het oude jaar wat uitgerold is... open, voorbij
en de nieuwjaarsrolletjes de soort van opgerolde versie voor het nieuwe jaar. daar is het nog een verrassing van wat er in zit.
kniepertjes worden van bolletjes deeg gemaakt, rolletjes van beslag
Ik vind dat ook allemaal ietwat ongemakkelijk al is het soms nog wel een leuke throwback.quote:Op maandag 30 december 2019 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet meer naar luisteren zonder kromme tenen.
Aardbei.quote:
Nou ik wil daar best wel tegenaanquote:
Enter Shakira.quote:Op maandag 30 december 2019 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Three Days Grace heb ik echt helemaal platgedraaid, samen met Breaking Benjamin.
Billy Talent, nog zoiets.
Moet je bij Rutte zijn.quote:Op maandag 30 december 2019 20:12 schreef Zorro het volgende:
Ja mijn naam is Koos en ik ben werkeloos!
Ja die topics gaan hier soms met mach 6 er doorheen dus je mist wel eens wat.quote:Op maandag 30 december 2019 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
een heel topic er over... en ik zoek ff mn foto van mn nieuwjaarsrolletje
SORRY YOU'RE NOT A WINNERquote:
Die politieke Haagse maffia die blijft maar korten op de minnimaquote:
Never too latequote:Op maandag 30 december 2019 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Three Days Grace heb ik echt helemaal platgedraaid, samen met Breaking Benjamin.
Billy Talent, nog zoiets.
Jonny Sniper was stiekem best lekker.quote:Op maandag 30 december 2019 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
SORRY YOU'RE NOT A WINNER
quote:Op maandag 30 december 2019 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die topics gaan hier soms met mach 6 er doorheen dus je mist wel eens wat.
Let me see you move like you come from Colombiaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |