Nee, nog niet. Tot nu toe is "ergens eind 2021" de "datum".quote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:04 schreef DestroyerPiet het volgende:
is er al een datum bekend wanneer seizoen 2 uitkomt
Dat meisje is wel aardig opgedroogd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet klikken als je seizoen 2 nog niet gezien hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zonder tussentijds gedoe december 2022quote:Op zondag 19 december 2021 11:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Echt een fantastisch seizoen. Heb het in een keer uitgekeken. Veel en veel beter dan seizoen . Nu al zin in seizoen 3.
Ik zal het overwegen Roland, als jij zegt dat het de moeite waard isquote:Op maandag 20 december 2021 22:28 schreef KingRoland het volgende:
Hopelijk dat mijn goede vriend @:ggmm deze serie een kans geeft. @:jr-style-93 kijk jij dit ook?
The Witcher: Blood Origin, release date is nog niet bekendquote:Op maandag 20 december 2021 02:23 schreef SiGNe het volgende:
Geweldig seizoen en begreep ik nou goed uit de post-credits teaser dat The Witcher Bloodline ook een serie gaat worden?
Wanneer komt die dan, zag er geen datum bij staan verder maar blijkbaar is daar al een deel van gefilmd.
En Seizoen 3 vanThe Witcher zal vast over de Wild Hunt zijn aangezien we daar visioenen van hebben gezien.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:45 schreef drakin het volgende:
[..]
The Witcher: Blood Origin, release date is nog niet bekend
Nieuwe trailer is er net van uitgekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |