Fixedquote:Op maandag 30 december 2019 18:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik zou Kiss veel toffer vinden als die Paul Stanley niet zo'n gigantische mega eikel was
Hij is ook niet eens zo'n goede bassist helaas.quote:Op maandag 30 december 2019 18:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik zou Kiss veel toffer vinden als die Gene Simmons niet zo'n gigantische mega eikel was
Ja omdat de trein dus voor 20.00 van zijn beginstation is vertrokkenquote:Op maandag 30 december 2019 18:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij sommigen iets later. Ik kan de trein van 20.20 nog pakken als ik wil!
ritten op beginpunt voor 8u vertrokken maken hun rit af. dan zit je niet op een beginpunt.quote:Op maandag 30 december 2019 18:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij sommigen iets later. Ik kan de trein van 20.20 nog pakken als ik wil!
Dit is heul geen Kiss.quote:
Girl you were made for mequote:
Moet je heel ver met de trein?quote:Op maandag 30 december 2019 18:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja omdat de trein dus voor 20.00 van zijn beginstation is vertrokken
quote:
dan zet je de tv uit en stop je met suikerspin etenquote:Op maandag 30 december 2019 18:35 schreef Fylax het volgende:
Misselijk van al die cringende mensen in de camera close up
Zou mooi zijn als al het OV gewoon per direct op 20u stopt: de volgende halte is eindhalte. Ergens bij een bushalte in the middle of nowhere.quote:Op maandag 30 december 2019 18:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ie om 20.00 uur bij zn beginstation in Groningen is vertrokken, rijdt ie dan nog door tot Den Haag?quote:Op maandag 30 december 2019 18:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dankzij Frans Bauer waarschijnlijk, Nederland kennende.quote:Op maandag 30 december 2019 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even snel bekeken is Du Hast van Rammstein de hoogste Duitstalige plaat
Een uurtje, en dan nog een kwartiertje met de tramquote:
Op menselijk gebied is Paul vele malen erger.quote:Op maandag 30 december 2019 18:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]Gene slaat toch echt alles hoor, met zijn stunt om de \m/ te willen copyrighten en meer van dat soort debiele shit
quote:Op maandag 30 december 2019 18:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ie om 20.00 uur bij zn beginstation in Groningen is vertrokken, rijdt ie dan nog door tot Den Haag?
Lekker likkenquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 18:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als al het OV gewoon per direct op 20u stopt: de volgende halte is eindhalte. Ergens bij een bushalte in the middle of nowhere.
Ik snap alleen niet waarom we wel gewoon met kerst rijden en op 1 januari en dan niet op oudejaarsavond?quote:Op maandag 30 december 2019 18:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als al het OV gewoon per direct op 20u stopt: de volgende halte is eindhalte. Ergens bij een bushalte in the middle of nowhere.
Hij doet me in veel opzichten een beetje denken aan Lars Ulrich, nu ik er zo over nadenk. Ze kunnen hun instrumenten ook beide niet goed bespelen.quote:Op maandag 30 december 2019 18:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]Gene slaat toch echt alles hoor, met zijn stunt om de \m/ te willen copyrighten en meer van dat soort debiele shit
SOWWWquote:Op maandag 30 december 2019 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zet je de tv uit en stop je met suikerspin eten
Ze rijden de dienst uit jaquote:Op maandag 30 december 2019 18:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ie om 20.00 uur bij zn beginstation in Groningen is vertrokken, rijdt ie dan nog door tot Den Haag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |