Ik bedoel hij is op zich prima hoor, er zit genoeg leuk instrumentaal werk in maar toch, de originele heeft gewoon wat meer pitquote:Op maandag 30 december 2019 17:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, normaliter hou ik ook niet van kabbelen. Maar dit kabbelt om een of andere reden precies goed voor mij.
nietsquote:Op maandag 30 december 2019 17:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat is er mis met vragen over een banaan?
Hier gingen net een paar mooie sierpijlenquote:Op maandag 30 december 2019 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hierbuiten wordt intussen een honderdklapper afgevuurd.
Deze is best fijn maar geef mij maar het origineel van Derekquote:Op maandag 30 december 2019 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lager dan ooit deze, trouwens.
Dat is vragen om een ban aanvraag.quote:Op maandag 30 december 2019 17:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat is er mis met vragen over een banaan?
Soooooowww dat gaat nogalquote:Op maandag 30 december 2019 17:37 schreef Dagoduck het volgende:
MTV Unplugged heeft mooie dingen voortgebracht trouwens.
Hier is het nog rustig.quote:Op maandag 30 december 2019 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier gingen net een paar mooie sierpijlen
Siervuurwerk is niet zo erg.quote:
Nirvana met Something in the Wayquote:Op maandag 30 december 2019 17:37 schreef Dagoduck het volgende:
MTV Unplugged heeft mooie dingen voortgebracht trouwens.
Dan komt het mooi uit.quote:
Nee geen mannen geen blof, er zitten geen vrouwen in blofquote:
Knap erheen komen? Wil ik vragen wat jij op het station gaat doen!?quote:Op maandag 30 december 2019 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Siervuurwerk is niet zo erg.
Hoop dat ik straks een beetje knap naar het station kan komen
Nu mogen de mannen ff kraaienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |