Ik heb altijd het idee dat er van bepaalde bands die ik niet zo bijzonder vind er heel veel in staat.quote:
Dat vind ik dan juist weer wel leukquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Metal hoeft voor mij ook niet zo maar in de hoeveelheid die erin staat, kan ik het prima verdragen. Genoeg afwisseling tussendoor.
En gelukkig sommeren ze Dopesmoker naar de podcast
De eerste keer dat ik dat nr hoorde bij de Snob 2000 heb ik serieus meermaals gecheckt of mn player niet in een loop hing. Ik kon 3 keer koffie halen en elke keer was t nr nog bezigquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik dan juist weer wel leuk
Ik moet zeggen dat het wel vrij vervelend is als je dat niks vindt, jaquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik dat nr hoorde bij de Snob 2000 heb ik serieus meermaals gecheckt of mn player niet in een loop hing. Ik kon 3 keer koffie halen en elke keer was t nr nog bezig
Gerard van Maasakkers is een best wel redelijke zanger uit Brabant. Dit was wel zo'n beetje zijn meest meezingeringe klassiekerquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat is dit nou weer. Carnavalsplaat van Frank Lammers ofzo?
Vond m ook niet vervelend moet ik zeggenquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Gerard van Maasakkers is een best wel redelijke zanger uit Brabant. Dit was wel zo'n beetje zijn meest meezingeringe klassieker
En een stukje later 1 van mijn favoriete Spinvis nummersquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:56 schreef Slobeend het volgende:
Het volgend uur begint met één van m'n favoriete nummers zie ik.
Ja van mij ook.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En een stukje later 1 van mijn favoriete Spinvis nummers
Voor de afwisseling nog best geinig jaquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Gerard van Maasakkers is een best wel redelijke zanger uit Brabant. Dit was wel zo'n beetje zijn meest meezingeringe klassieker
Ik zou niet weten waarom, maar dit is best een leuk nummertje.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:02 schreef Slobeend het volgende:
Dit moet in de bovenste regionen staan.
Omdat ik dat vind!quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, maar dit is best een leuk nummertje.
Oh gaaf!quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zowel deze tajana als eerder Sander zijn dus blind en een stel:
https://www.omroepbrabant(...)-kijk-door-onze-ogen
2017 al, zie ikquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:06 schreef cafca het volgende:
Was Hans Vermeulen nu dit jaar overleden, of vorig jaar al?
Wikipedia zegt in 2017 zelfs:Pquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:06 schreef cafca het volgende:
Was Hans Vermeulen nu dit jaar overleden, of vorig jaar al?
Dan moet dat wel heel lang geleden zijn, want die stond er afgelopen jaren al niet meer in.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Weer een ex T2K'er met Capital Punishment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |