Kan je ze wel hebben als het avond is?quote:Op maandag 30 december 2019 16:46 schreef zorro28 het volgende:
Blof, die komt vaker voorbij dan ik hebben kan
tussen de vete van jou en pies ga ik niet zittenquote:Op maandag 30 december 2019 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook daar draait peaceman genoeg meuk.
Hopelijk zit Ontarm weer diep in de nacht.quote:
Dus ze staan vlakbij de deur te dansen?quote:Op maandag 30 december 2019 16:47 schreef essnhills het volgende:
Ik heb m'n handen op je heupen
maar m'n hoofd is bij de deur
Extra zout in de wondenquote:Op maandag 30 december 2019 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zin om naar bløf in concert te gaan.
Altijd die peacemanquote:Op maandag 30 december 2019 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook daar draait peaceman genoeg meuk.
quote:Op maandag 30 december 2019 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus ze staan vlakbij de deur te dansen?
zoutelande bijvquote:Op maandag 30 december 2019 16:48 schreef essnhills het volgende:
Ik snap dat gehaat op Blof eigenllijk nooit zo![]()
Holiday in Spain is een wtf is dit nou weer tekst, maar ze hebben ook veel mooie nummers?
Helemaal mee eens. Goede zanger ook joh.quote:Op maandag 30 december 2019 16:48 schreef essnhills het volgende:
Holiday in Spain is een wtf is dit nou weer tekst, maar ze hebben ook veel mooie nummers?
Kom er maar in met de plaatjes.quote:Op maandag 30 december 2019 16:48 schreef essnhills het volgende:
Wtfquote:
Blof ten tijde van Blauwe Ruis vind ik wel te duwen, daarna hebben ze bijna alleen maar troep gemaakt of irrelevante liedjes.quote:Op maandag 30 december 2019 16:48 schreef essnhills het volgende:
BLOF is het Nickelback van Nederlandquote:Op maandag 30 december 2019 16:48 schreef essnhills het volgende:
18-19u wel genot.quote:Op maandag 30 december 2019 16:48 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Gelukkig is er dan pijltjes gooien
Waarom brengen ze die dan niet uit ipv die meuk die ze nu maken?quote:Op maandag 30 december 2019 16:48 schreef essnhills het volgende:
Teveel gedraaid maar zeker geen slechte plaat?quote:
omarm me?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |