Had het vorig jaar bij de begrafenis van een oom, grotendeels dezelfde situatie, alleen was het in dit geval een klassieker. Denk dat ik 'm tijdens Go Your Own Way maar even op mute zetquote:Op maandag 30 december 2019 16:24 schreef essnhills het volgende:
Bij de begrafenis van mijn oom (kanker, euthanasie) kregen we geen koffie en cake, maar hapjes en een drankje. Bij het eerste drankje werd deze gedraaid
Dan heb je niet veel tijd meerquote:Op maandag 30 december 2019 16:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Damn son. Dat is rap.
Ik denk dat ik wel richting 22 minuten moet kunnen dit jaar. Maar op een gegeven moment wordt elke extra minuut wel heeeul moeilijk
Hier in limburg is dit dus echt standaard. Cake en taart nooit. Jarig en trakteren op het werk? Vla. Visite? Vla. Feest? Vla. Rouw? Vla.quote:Op maandag 30 december 2019 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Ik dit jaar in juni crematie van een collega. IPV cake was er vlaai
quote:Op maandag 30 december 2019 16:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Had het vorig jaar bij de begrafenis van een oom, grotendeels dezelfde situatie, alleen was het in dit geval een klassieker. Denk dat ik 'm tijdens Go Your Own Way maar even op mute zet
Jemig. Dat gaat wel heel snelquote:Op maandag 30 december 2019 16:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Bierfestivals met tasters gaan erg hard. Vakanties ook. Ik zit in 2 jaar tijd nu op ruim 1600 unieke checkins
Ik lees net dat je ook probleemloos een avond NIET kunt drinken. Niks aan de hand dus!quote:Op maandag 30 december 2019 16:26 schreef BillDauterive het volgende:
Maar ik merk wel dat ik meer drink dan voorheen.
Grapjas.quote:
Denk het niet, die is al een tijdje dood.quote:
Kan dit wel begrijpen. Maar dit zou voor mij niet zo'n erge plaat zijn om dat te hebben, ik luister hem thuis toch nooit.quote:Op maandag 30 december 2019 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik vind het geen mooi liedje, maar heb er wel veel emotie bij. Ik vermoed dat dat voor meer mensen geldt.
quote:Op maandag 30 december 2019 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Russen met hun Buk-raketten zijn wel gruwelijk. Dat ze zo'n vliegtuig uit de lucht schieten kan ik door de vingers zien, maar dat ze ons hebben opgezadeld met Home en Treur Niet kan ik niet accepteren.
Weer een tijdje geleden dat ik echt een knaller van ze op heb, mijn lokale bierwinkel doet geen handel meer aangezien de importeur van Pohjala nogal een eikel blijkt te zijn...quote:Op maandag 30 december 2019 16:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JaIk heb eergisteren nog een Jouluöö op. 4,5 dopjes gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |