Bij Leave Me Alone van MJ hoor ik overigens altijd 'time after time I give you zeker een biertje'quote:
Mooie cue lijkt me.quote:Op maandag 30 december 2019 16:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Amy zong biertje. Mag het alweer?
Ik zit al sinds 12 uur aan het bierquote:Op maandag 30 december 2019 16:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Amy zong biertje. Mag het alweer?
Heb al wel twee goudgele rakkers koud staanquote:
Ik vind die stiekem wel lekker, maar deze versie van Ronson is eigenlijk beter ja. Vind ik voor veel van zijn covers, alleen The Only One I Know, Just en Apply Some Pressure zijn duidelijk beter in de originele versies. (Ja, ik vind Stop Me van Ronson beter dan van de Smiss)quote:
Bruine pretpalenquote:Op maandag 30 december 2019 16:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb al wel twee goudgele rakkers koud staan
Zal straks even kijken wat ik nog heb staan.quote:Op maandag 30 december 2019 16:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik zit al sinds 12 uur aan het bier
*Winewoodquote:Op maandag 30 december 2019 16:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Origineel van Steve Winwood.
In wat voor branche?quote:Op maandag 30 december 2019 16:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
KutBijna naar huis, komt er een bestelling binnen van iets wat we bijna nooit doen, en niemand die nog precies weet hoe het moet. Ikzelf heb het nog nooit gehad dus weet het al helemaal niet
Het vooruitzicht om morgen heel veel te moeten uitzoeken en terug proberen te zoeken is ruk
Wat komt er binnen?quote:Op maandag 30 december 2019 16:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
KutBijna naar huis, komt er een bestelling binnen van iets wat we bijna nooit doen, en niemand die nog precies weet hoe het moet. Ikzelf heb het nog nooit gehad dus weet het al helemaal niet
Het vooruitzicht om morgen heel veel te moeten uitzoeken en terug proberen te zoeken is ruk
Een bestelling. Dat staat er toch?quote:
Dit is Jesus to a Child.quote:Op maandag 30 december 2019 16:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
De saaiste Sjors. Jesus to a Child is al erg, maar deze is het summum van Sjors-saaiheid.
Ojaquote:Op maandag 30 december 2019 16:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een bestelling. Dat staat er toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |