nou, dat kwam in de NL/BE versie ook vrij duidelijk naar voren. Die Belgische homo's wilden echt aan alle stereotypen voldoen, zo leek het.quote:Op zondag 12 april 2020 17:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Amerikaanse versie zou ik helemaal skippen. Dat is zo'n overgehypte versie waar elk team of homo/lesbies/bi/kanker heeft gehad etc en dat uit zoveel mogelijk moet blijken.
beetjw monotoom lijkt het mij wel, maar resultaat is wel tofquote:Op zondag 12 april 2020 19:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik niet. Maar 2400 bloemblaadjes op 800 stengels plaatsen leuk? Echt?
bricklink:quote:Op zondag 12 april 2020 18:58 schreef Bond het volgende:
Oke. Oeps. De boomhut gekocht en bezig met de bouw. Nu zag ik op aliexpress (via google zoeken) een leuke variant staan. Maar waarschijnlijk is dat door iemand anders bedacht (neem ik aan). Zou ik ergens de bouwinstructies kunnen vinden voor de aanpassing + namen van de parts om te bestellen. Lijkt mij erg gaaf om hem zo te maken! Maar dan wel van Lego![]()
[ link | afbeelding ]
Wie kn mij helpen dat te vinden?
Ook wel een beetje verzamelaar maar (gelukkig?) Iemand in huis die me afremt met aankopen. En eigenlijk via de partjes die over waren nu een beetje aan het experimenten met microscale. Zal binnenkort wat postenquote:Op zondag 12 april 2020 16:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heeft dit topic altijd al gehad volgens mij. Hier wordt gewoon meer verzameld en amper/niet gemoct. Moc jij wel?
Telkens hun naam in beeld kwam, moest er "ex-lovers", "insta-vriendinnetjes", "liefdeskoppel", ... en zo bij. Dat interesseert me toch geen reet man. Toon liever wat meer van die build in plaats van de drie seconden dat elke build in beeld is.quote:Op zondag 12 april 2020 17:33 schreef Tokus het volgende:
[..]
nou, dat kwam in de NL/BE versie ook vrij duidelijk naar voren. Die Belgische homo's wilden echt aan alle stereotypen voldoen, zo leek het.
Je hebt duidelijk gisteren niet gekekenquote:Op zondag 12 april 2020 17:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Amerikaanse versie zou ik helemaal skippen. Dat is zo'n overgehypte versie waar elk team of homo/lesbies/bi/kanker heeft gehad etc en dat uit zoveel mogelijk moet blijken. Gaat daar meer om de onderlinge scripted drama dan de lego builds.
Tof! Dank uquote:Op zondag 12 april 2020 19:31 schreef mschol het volgende:
[..]
bricklink:
https://www.bricklink.com/v2/catalog/catalogitem.page?P=3741#T=C
https://www.bricklink.com(...)m.page?P=3742c01#T=C
https://www.bricklink.com(...)4%20x%202%20Paled%20(Picket)&category=%5BFence%5D#T=S&C=88&O={"color":88,"iconly":0}
quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:45 schreef JayHovah het volgende:
https://www.autoblog.nl/n(...)gaaf-speeltje-149428
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik na de Chiron van het weekend ook net aan begonnen, die versnellingsbakken zijn echt leuk (en link) kan ik je zeggen, veel plezier.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:51 schreef mschol het volgende:
morgen de 42082 binnen
ondertussen heb ik mijn iss laten crashen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een terechte winnaar.De mensen zijn gek geworden
dat is puur toeval.. vroeger hadden we meer boekjes bij de grotere build, tegenwoordig zie ik steeds meer 1 boek..quote:Op zondag 26 april 2020 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben nu de achtbaan met mijn vrouw aan het bouwen. Zijn er meer sets die specifiek ontworpen zijn om met twee personen te bouwen( twee boekjes en twee helften die later in elkaar klikken)?
De dino set is te bouwen met zijn 2 en. Het zijn 3 dinoskeletten en zo dus ook te maken.quote:Op zondag 26 april 2020 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben nu de achtbaan met mijn vrouw aan het bouwen. Zijn er meer sets die specifiek ontworpen zijn om met twee personen te bouwen( twee boekjes en twee helften die later in elkaar klikken)?
Als je niet weet waar het over gaat is het beter gewoon niet te reageren.quote:Op zondag 26 april 2020 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is puur toeval.. vroeger hadden we meer boekjes bij de grotere build, tegenwoordig zie ik steeds meer 1 boek..
Dank je!!quote:Op zondag 26 april 2020 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De dino set is te bouwen met zijn 2 en. Het zijn 3 dinoskeletten en zo dus ook te maken.
quote:Op zondag 26 april 2020 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je niet weet waar het over gaat is het beter gewoon niet te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |