Ik vind het op zich wel in de lijst passen. Maar inderdaad niet in deze regionen.quote:Op maandag 30 december 2019 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze kan ik nog wel hebben, staat wel érg hoog natuurlijk
Ja precies dat.quote:Op maandag 30 december 2019 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze kan ik nog wel hebben, staat wel érg hoog natuurlijk
quote:
Ja. Daarom vrees ik ook een beetje voor de gehypte plaatjes van dit jaar. Het schiet niet op met het dalen.quote:Op maandag 30 december 2019 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geldt voor een hoop wat in de laatste 10 jaar bij de beste 200 stond. Daarom is vandaag zo'n povere dag.
Balenquote:Op maandag 30 december 2019 15:48 schreef essnhills het volgende:
Shit
Mijn wasmachine is nog niet klaar
Anders had ik nu alle tijd gehad om rustig de was op te hangen
Nummers fixen wssquote:Op maandag 30 december 2019 15:48 schreef essnhills het volgende:
Wat heeft Rob in de tussentijd gedaan eigenlijk?
Echt he. Iedereen weet dat dit de nummer 1 is:quote:
Meteen noteren en haar stemlijst in de prullenbak gooien volgend jaar.quote:
Aan de onderkant stroomt het wel goed door de laatste tijd, maar aan de bovenkant stroomt het steeds minder hard weg. Nouja, er zijn er wel een aantal; Ed maakt dit jaar bijvoorbeeld wel een flinke val, maar een hoop wil maar niet verdwijnen.quote:Op maandag 30 december 2019 15:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Daarom vrees ik ook een beetje voor de gehypte plaatjes van dit jaar. Het schiet niet op met het dalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |