Of Instanbulquote:
quote:
Maakt het weer dragelijk.quote:Op maandag 30 december 2019 15:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Elke keer weer lachen om die mensen die die aankondigingen doen en dat wij ons daar aan ergeren. Deze reeks
Wat een toeval weer he?quote:Op maandag 30 december 2019 15:18 schreef Dagoduck het volgende:
Is het nou de maan of de zon? Of zijn we alweer een nummer verder.
Ja leuk, eerst een nummer over de maan en daarna over de zon achter elkaar!!!1quote:Op maandag 30 december 2019 15:18 schreef Dagoduck het volgende:
Is het nou de maan of de zon? Of zijn we alweer een nummer verder.
Was jij het?quote:Op maandag 30 december 2019 15:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dank je! Heb ik twee minuten hard over na moeten denken.
quote:Op maandag 30 december 2019 15:19 schreef Isorden het volgende:
LADIES AND GENTLEMAN....
MISTER ELTON JOHN!![]()
![]()
![]()
![]()
Daar niet, wel bij de piramides.quote:
En dan dat gegil erachteraanquote:Op maandag 30 december 2019 15:19 schreef Isorden het volgende:
LADIES AND GENTLEMAN....
MISTER ELTON JOHN!![]()
![]()
![]()
![]()
Daar krijg ik problemen mee.quote:Op maandag 30 december 2019 15:20 schreef Cee het volgende:
Wie flikkert die drie kutkoters even van de tafel af?
quote:Op maandag 30 december 2019 15:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar niet, wel bij de piramides.
[ afbeelding ]
Maar dan niet op de goede manierquote:Op maandag 30 december 2019 15:18 schreef Kyran het volgende:
Als dat enthousiast was wil ik haar niet meemaken in een mindere bui ... de tering. Zuigt alle energie uit je in 10 seconden.
Ik wil ook wat zienquote:Op maandag 30 december 2019 15:20 schreef Cee het volgende:
ja dat is een leuk stukjequote:Op maandag 30 december 2019 15:20 schreef houdjemond het volgende:
Duncan Laurence, onze ESF-held vinden wij daarentegen pas op nummer 160. Hij is helaas geen echte keerl, maar daar kan hij ook niets aan doen.
Wij namen afscheid van Kenny B, Enrique Iglesias, de Bomfunk MC's, Nickelback en ook nog van mooie muziek.
We kunnen naar het mensonterende café, waar mensen stilstaan als Killing in the Name wordt gedraaid, maar helemaal losgaan als De Vlieger op komt.
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Tranen hier hoor
@ArnieAlberts met z'n vlammenwerper.quote:Op maandag 30 december 2019 15:20 schreef Cee het volgende:
Jij hebt een tijdmachine ja?quote:Op maandag 30 december 2019 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga liever naar Constantinople.
Dat weet je helemaal niet.quote:Op maandag 30 december 2019 15:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar dan niet op de goede manier
Mexgenotquote:Op maandag 30 december 2019 15:20 schreef houdjemond het volgende:
Duncan Laurence, onze ESF-held vinden wij daarentegen pas op nummer 160. Hij is helaas geen echte keerl, maar daar kan hij ook niets aan doen.
Wij namen afscheid van Kenny B, Enrique Iglesias, de Bomfunk MC's, Nickelback en ook nog van mooie muziek.
We kunnen naar het mensonterende café, waar mensen stilstaan als Killing in the Name wordt gedraaid, maar helemaal losgaan als De Vlieger op komt.
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Tranen hier hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |