Draagzak is echt best thing ever. Wie dat heeft bedacht is echt mijn heldquote:Op maandag 30 december 2019 14:41 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Baby in de draagzak en goan! Veel makkelijker dan van die rond rennende 7 jarigen
Dat is onze eerste kerstdag tegenwoordig: voor de tv met de familie mensen beoordelen in het top 2000 café. Heerlijk. En een beetje sneuquote:Op maandag 30 december 2019 14:43 schreef essnhills het volgende:
Donder eens een pokkeneind op met dat kutcafé
Wie?quote:Op maandag 30 december 2019 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jan Reet heeft daar wel verstand van.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Insert hier het plaatje van Hazes in feyenoordshirt
quote:
quote:
Jullie vinden hetzelfdequote:
Van de Rijdende Rechter.quote:
Groot gelijk hoor Essquote:Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie vinden hetzelfde
Hear hear! Wij hebben voor kerst nu de rolls royce onder die dingen gehad (vraag me niet hoe hij heet), echt geweldig.quote:Op maandag 30 december 2019 14:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Draagzak is echt best thing ever. Wie dat heeft bedacht is echt mijn held
Sommigen van Hazes welquote:Op maandag 30 december 2019 14:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Hazes is voor niemand leuk. Met zijn spraakgebrek.
Alles voor het geld, ik zie het al.quote:Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nu ietsjes meer respect voor die man.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat is onze eerste kerstdag tegenwoordig: voor de tv met de familie mensen beoordelen in het top 2000 café. Heerlijk. En een beetje sneu![]()
Oooh. Nee ik was écht serieus deze keer. Maar komt wel dan.quote:
Ik bedoel café. Ik kan hun gebler niet aan.quote:Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie vinden hetzelfde
Fixed.quote:Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
[Jan Reet]
Verleden tijd van de Rijdende Rechter.
Sorry.quote:Op maandag 30 december 2019 14:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oooh. Nee ik was écht serieus deze keer. Maar komt wel dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |