Mja, 3 maanden zou ik ook te jong vinden. Niet fijn voor onszelf en niet fijn voor de baby. Mijn dochter van 3 zou ik nu gewoon meenemen. Ze vermaakt zich echt wel en vind muziek echt leuk. Als muziek te hard staat heb je gehoorbescherming nodig en gaan met die banaanquote:Op maandag 30 december 2019 14:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is wel een verschil tussen een kind van 7 tot 13 jaar of een baby van 3 maanden. Van zo'n baby heb je alleen maar last en is voor de baby ook niet leuk. Oudere kinderen vermaken zich vaak wel beter.
Jan Reet heeft daar wel verstand van.quote:Op maandag 30 december 2019 14:42 schreef houdjemond het volgende:
En een hele rare vraag; is er hier iemand die basiskennis heeft van recht/erf/zaken? Please stuur even D of Pm.
Geen flauwe grap deze keer..
Andre heeft toch geen zachte G man.quote:Op maandag 30 december 2019 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze hebben we net toch gehoord?
Dat was de nog mindere versiequote:Op maandag 30 december 2019 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze hebben we net toch gehoord?
Daarom, dat kan nog steeds gewoon!quote:Op maandag 30 december 2019 14:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En ik zou gewoon half naakt door dat café rennen.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
We krijgen weer dit nummer, maar nu de originele cover
Hele versie van Free Bird gedraaid. Paar van ons hadden de broekjes op de enkels tijdes de solo. Rob is een held. Ed Kroket zuigt.quote:Op maandag 30 december 2019 14:41 schreef houdjemond het volgende:
Ik zit weer, heb maar biertje gepakt. Praat me even bij
Dat welquote:
Ja dat zou wel kunnen inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2019 14:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, 3 maanden zou ik ook te jong vinden. Niet fijn voor onszelf en niet fijn voor de baby. Mijn dochter van 3 zou ik nu gewoon meenemen. Ze vermaakt zich echt wel en vind muziek echt leuk. Als muziek te hard staat heb je gehoorbescherming nodig en gaan met die banaan
zo danquote:Op maandag 30 december 2019 14:43 schreef essnhills het volgende:
Donder eens een pokkeneind op met dat kutcafé
Jeetje wat heb je vandaagquote:Op maandag 30 december 2019 14:43 schreef essnhills het volgende:
Cringequote:Op maandag 30 december 2019 14:43 schreef essnhills het volgende:
361 Romeo and Juliet Dire Straitsquote:Op maandag 30 december 2019 14:40 schreef Kyran het volgende:
Dit stukje volgend uurtje is ook een rollercoaster zeg
364 Lekker Op De Trekker Mannenkoor Karrespoor![]()
363 Bat Out Of Hell Meat Loaf![]()
362 When We Were Young Adele
Nee. Hazes is voor niemand leuk. Met zijn spraakgebrek.quote:Op maandag 30 december 2019 14:42 schreef Olga het volgende:
AndreDie versie is veel beter dan die van Guus
En vanaf een jaar of 3 kun je er ook gewoon een pilsje ingieten natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 14:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, 3 maanden zou ik ook te jong vinden. Niet fijn voor onszelf en niet fijn voor de baby. Mijn dochter van 3 zou ik nu gewoon meenemen. Ze vermaakt zich echt wel en vind muziek echt leuk. Als muziek te hard staat heb je gehoorbescherming nodig en gaan met die banaan
Klinkt als een goede timing voor mij dusquote:Op maandag 30 december 2019 14:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hele versie van Free Bird gedraaid. Paar van ons hadden de broekjes op de enkels tijdes de solo. Rob is een held. Ed Kroket zuigt.
Denk dat het was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |