Ja! Hierna de eennabeste van de Editors en dan nog Stanquote:Op maandag 30 december 2019 13:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Einde van dit uurtje wordt wel genieten zo
Stan van Samang?quote:Op maandag 30 december 2019 13:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! Hierna de eennabeste van de Editors en dan nog Stan
Mijn zoontje van 22 maanden wil alleen maar 'Thunduh' horenquote:
Ach ja, kan gebeuren.quote:Op maandag 30 december 2019 13:45 schreef Isorden het volgende:
Toch eeuwig zonde dat Bon Scott in zn eigen kots moest stikken
Broertje van Satan.quote:
Beter die van jezelf dan die van iemand andersquote:Op maandag 30 december 2019 13:45 schreef Isorden het volgende:
Toch eeuwig zonde dat Bon Scott in zn eigen kots moest stikken
"Gast, je krijgt alleen Thunderstruck als je t juist kan uitspreken, nu je bek houwe"quote:Op maandag 30 december 2019 13:45 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Mijn zoontje van 22 maanden wil alleen maar 'Thunduh' horen. Thuis, in de auto, buiten.
Irritant, want ik ben het met jou eens.
chicken poks?quote:Op maandag 30 december 2019 13:42 schreef Kyran het volgende:
Verdomme wat een genot dit. Chicken skin en alles
misschien bedoelt dat kind wel dat nummer van de verzonnen drakenquote:Op maandag 30 december 2019 13:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"Gast, je krijgt alleen Thunderstruck als je t juist kan uitspreken, nu je bek houwe"
Ergens heeft ie gelijk als je het intro hoortquote:Op maandag 30 december 2019 13:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"Gast, je krijgt alleen Thunderstruck als je t juist kan uitspreken, nu je bek houwe"
oke oke goose bumpsquote:
Stan Van Samangquote:
Bills google is stuk?quote:Op maandag 30 december 2019 13:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stan Van Samang
Algemene informatie
Geboren 19 maart 1979
Geboorteplaats Wijgmaal
Land België
Jaren actief 2001-heden
Genre(s) Popmuziek
Beroep Acteur, zanger
Stan Van Samang (Wijgmaal, 19 maart 1979) is een Vlaamse acteur en zanger.
Contributie niet betaald.quote:
das kutquote:
Een half uur geleden ging mijn trein langs Wijgmaal.quote:Op maandag 30 december 2019 13:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stan Van Samang
Algemene informatie
Geboren 19 maart 1979
Geboorteplaats Wijgmaal
Land België
Jaren actief 2001-heden
Genre(s) Popmuziek
Beroep Acteur, zanger
Stan Van Samang (Wijgmaal, 19 maart 1979) is een Vlaamse acteur en zanger.
jeetje zeg, wat gaat er nu door je heen?quote:Op maandag 30 december 2019 13:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een half uur geleden ging mijn trein langs Wijgmaal.
Komt wel heel dichtbij zo
Yes. Triest. Maar soms zo lekker.quote:Op maandag 30 december 2019 13:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Roken
Zijn er mensen die dat nog steeds doen?![]()
weet je t weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |