Begrijpelijk, het taalniveau in dit nummer is zo gruwelijk hoog, je zal het nooit ten gehele kunnen vatten.quote:Op maandag 30 december 2019 17:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wederom niet geklikt. (hier stond eerst geklik.t)
Picsquote:Op maandag 30 december 2019 13:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een Bros.![]()
@:onlogisch @:jancees @:tjacka @:johannes_vermeer @:kingroland
Zoals je hebt kunnen lezen had ik die niet.quote:
Heb je wel die foto van dat ei gezien? Die vond ik wel leuk.quote:Op maandag 30 december 2019 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een domper zeg zo aan het einde van het decennium
quote:Op maandag 30 december 2019 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Opvallend dat die vriend het gevoel voor humor van een zesjarige heeft.
Hier heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 30 december 2019 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
godskolere zegquote:Op maandag 30 december 2019 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Konquote:Op maandag 30 december 2019 16:36 schreef onlogisch het volgende:
Soms wel jammer om te zien dat fokkers op #ANONIEM gaan. Ik zag nu ook dat user Guus_Geluk7 op anoniem is. Niet dat ik de user verder goed kon, maar de afbrokkeling van den foks wordt daarmee wel ingezet
#liefdagboek
Proleet.quote:Op maandag 30 december 2019 17:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik liet zojuist een scheet.
Zyklon B is er niets bij.
Gefeliciteerdquote:
Kan je mijn topic nog even invullen?quote:
Bedankt gap.quote:
Gedaan maatquote:Op maandag 30 december 2019 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je mijn topic nog even invullen?
VBL / Beoordeel hier de eerste seizoenshelft..
Ik vind jouw mening altijd wel interessant!
@GGMM is The Crown een goede serie?quote:Op maandag 30 december 2019 17:55 schreef Caland het volgende:
Nou dat was me het werkdagje wel
Ik heb 6 mails verstuurd, 2 klanten gesproken en 4 afleveringen van the crown gezien
Ook ingevuld.quote:Op maandag 30 december 2019 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je mijn topic nog even invullen?
VBL / Beoordeel hier de eerste seizoenshelft..
Ik vind jouw mening altijd wel interessant!
bedankt vriendquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:maxi-mus @:jancees @:lenny_leonard @:dj_day-v @:lavenderr @:yvonne @:i @:Muskusboktor57 @:tjacka @:drizzt_dourden @:caland @:el-stinho @:atypisch @:doublepain @:elan @:AFCNiels @:ifrane @:Tarado @:scrupuleus @:Jojoortje @:zipportal @:JR-Style-93 @:lange_lans @:PicoMMP @:coco. @:Karina @:adames @:Gutanoth @:RensAjacied @:kapiteintje @:Bos81 @:DONRAJA @:kingroland
Ik wens jullie allemaal hele fijne Kerstdagen!
STA JE HIER NIET BIJ? DAN WENS IK JOU GEEN FIJNE KERST
Leuk!quote:
Wat wordt jouw nieuwe act in 2020?quote:Op maandag 30 december 2019 19:04 schreef KingRoland het volgende:
hopelijk volgend jaar afstuderen bij de big 4
@:monkyyy
AH, Jumbo, Dirk, Plus?quote:Op maandag 30 december 2019 19:04 schreef KingRoland het volgende:
Ik krijg links en rechts te horen dat er een flinke onderbezetting is bij de Big Four, wat meer werkdruk legt op het huidige werknemer bestand. Ik heb dat je je geluk kan vinden bij één van die audit sweatshops. Ga ervoor!quote:Op maandag 30 december 2019 19:04 schreef KingRoland het volgende:
snap niet wat je bedoeld hier vriendquote:
grappig, erg grappig.quote:
Even alle gekheid op een stokje, ja kloptquote:Op maandag 30 december 2019 19:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik krijg links en rechts te horen dat er een flinke onderbezetting is bij de Big Four, wat meer werkdruk legt op het huidige werknemer bestand. Ik heb dat je je geluk kan vinden bij één van die audit sweatshops. Ga ervoor!
Onder andere. Ik denk dat het ook te maken heeft met dat de Big Four er flink van langs hebben gekregen de afgelopen jaren in de pers. Steeds minder studenten willen geassocieerd worden met die grote clubs. Daarnaast is er een verloop van circa 20%, oftwel men werkt er gemiddeld 5 jaar, zo snel mogelijk die RA-titel binnen hengelen en dan weer pleite. En als ze dus geen toevoer hebt van vers vlees krijgen ze gauw tekorten.quote:Op maandag 30 december 2019 19:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Even alle gekheid op een stokje, ja kloptik hoor ook laatst van iemand dat ze nu op dit moment veel mensen nodig hebben. Zou het te maken hebben met de trend dat studenten die zijn afgestudeerd eerder naar een start-up of scale-up gaan ipv een groot bedrijf en meer tijd hechten aan vrije tijd?
Bedankt makkerquote:Op maandag 30 december 2019 17:59 schreef Adames het volgende:
[..]
bedankt vriend
ik hoop dat je een leuke kerst hebt gehad
omdat het wat laat is om je hetzelfde te wensen, bij deze alvast wel een fijne jaarwisseling
Interessant en thanks voor de link!quote:Op maandag 30 december 2019 19:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Onder andere. Ik denk dat het ook te maken heeft met dat de Big Four er flink van langs hebben gekregen de afgelopen jaren in de pers. Steeds minder studenten willen geassocieerd worden met die grote clubs. Daarnaast is er een verloop van circa 20%, oftwel men werkt er gemiddeld 5 jaar, zo snel mogelijk die RA-titel binnen hengelen en dan weer pleite. En als ze dus geen toevoer hebt van vers vlees krijgen ze gauw tekorten.
Hetzelfde geldt voor bankiers trouwens, maar daar is dan weer een automatiseringsslag bezig dus die hebben geen personeelstekorten.
https://accountantweek.nl(...)ancy-werven-talenten
quote:Op maandag 30 december 2019 13:52 schreef onlogisch het volgende:
Mokerslecht jaar idd.
2019SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20184x zoveel in 2019SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Tarado
@:GGMM
@:JanCees
@:KnutdeIJsbeer
@:Saind
@:napoleonfour
@:Doublepain
@:haags_kwartiertje
@:Jojoortje
@:maxi-mus
@:Elan
@:Coco.
@:aTypisch
@:Caland
@:Tjacka
@:Lenny_leonard
@:Donraja
@:Kapiteintje
@:Jr-style-93
@:KingRoland
@:Drizzt
@:lange_lans
@:AFCNiels
@:Sked (rip)
@:El-stinho
@:Muskusboktor57
Beloven we beterschap?
Groot fan van User Wotte
Zal toch niet, makker?quote:Op maandag 30 december 2019 13:54 schreef onlogisch het volgende:
Vergeet ik nou gewoon mijn vriend @:Buitendam?
Ik weet niet in welk opzicht, maar het spijt me vreselijk witte.quote:Op maandag 30 december 2019 20:25 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben wel ingehaald door @:johannes_vermeer zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |