En de avonturen van C&I de gouden zon oid in Egyptequote:Op maandag 30 december 2019 11:41 schreef Poppejans het volgende:
Telekids was episch
Giechel en goochel. Mevrouw zuurtje mevrouw pruimpje.
En Pittige tijden natuurlijk
Harry is de schrik van elke cowboyquote:
Waylon-genotquote:Op maandag 30 december 2019 11:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Harry is de schrik van elke cowboy
10x niks dit zeikliedjequote:
Alleen gebeurde dit nooit bij Alice Cooperquote:Op maandag 30 december 2019 11:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Anekdote: er gooide ooit iemand een vleermuis op t podium en Alice Cooper..
Nee laat maar
Toch alweer 6x, maximale scorequote:
De schrik van elke coiboyquote:Op maandag 30 december 2019 11:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Harry is de schrik van elke cowboy
De meiden, de jongens wie zijn hier de baasquote:Op maandag 30 december 2019 11:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En de jongens tegen de meisjes
Daarom anekdote afgebrokenquote:Op maandag 30 december 2019 11:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alleen gebeurde dit nooit bij Alice Cooper
Het zal toch zo zijn.quote:Op maandag 30 december 2019 11:42 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Toch alweer 6x, maximale score
Krijgen nummers in opeenvolgende edities van de Top2000 een bonus voor eerdere notaties? Kan me haast niet voorstellen dat op zo'n nummer nog veel gestemd wordt.
Maar meisjes kunnen niet vechtenquote:Op maandag 30 december 2019 11:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
De meiden, de jongens wie zijn hier de baas
Wij zijn betuuuur
Never wanna break this anekdote.quote:
Klootzak.quote:Op maandag 30 december 2019 11:39 schreef El-Stinho het volgende:
Chef'Special is de favoriete band van @:rellende_rotscholier haha
Die hoort er gewoon in natuurlijk.quote:
Wacht maar, ik geef je een rechtsequote:Op maandag 30 december 2019 11:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar meisjes kunnen niet vechten
Ze hadden nog wat van hetzelfde beslag over maar ...quote:Op maandag 30 december 2019 11:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volledig overbodige Guns n Roses-notering. Poging om November Rain te evenaren
Estranged van Guns n Rosesquote:Op maandag 30 december 2019 11:44 schreef essnhills het volgende:
Zo ben ik weer
Waar luisteren we naar?
ESStranged.quote:Op maandag 30 december 2019 11:44 schreef essnhills het volgende:
Zo ben ik weer
Waar luisteren we naar?
Oh, die ene waarvan jij zei dat je het begreep als ik deze niet kendequote:
Ja preciesquote:Op maandag 30 december 2019 11:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, die ene waarvan jij zei dat je het begreep als ik deze niet kende
Nou ik dat geval
Ik ken deze niet
Kwam er toen niet een in als DAB voor Isaacquote:
SS = strange?quote:
Je doet wel een beetje raar inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |