Op het ijs? Amateur!quote:Op maandag 30 december 2019 11:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vroeger toen we nog winters hadden, kon je nog wel eens rotjes en babypijlen enzo op het ijs afsteken/gooien
Dan bevroren wel je vingers op Oudejaarsavondquote:Op maandag 30 december 2019 11:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vroeger toen we nog winters hadden, kon je nog wel eens rotjes en babypijlen enzo op het ijs afsteken/gooien
Heeft zijn vingers nog?quote:Op maandag 30 december 2019 11:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Loopt hier een brede sloot door het dorp, bij de buren aan de overkant loopt de oudste zoon al 2 maanden illegaal vuurwerk af te steken
#Goodtimesquote:Op maandag 30 december 2019 11:04 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
yesssss, en je duim er half af knallen met die groene strijkers
quote:Op maandag 30 december 2019 11:01 schreef Isorden het volgende:
Vuurwerk door brievenbussen gooien....
Wie denkt er ooit dat dat een goed idee is?
En je hebt al 10x de vuurwerkkliklijn gebeld?quote:Op maandag 30 december 2019 11:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Loopt hier een brede sloot door het dorp, bij de buren aan de overkant loopt de oudste zoon al 2 maanden illegaal vuurwerk af te steken
Zonde, vooral als je groene vingers hebt.quote:Op maandag 30 december 2019 11:04 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
yesssss, en je duim er half af knallen met die groene strijkers
Jij krijgt flyers van Assad bij de reclamefolders door de brievenbus?quote:Op maandag 30 december 2019 11:02 schreef houdjemond het volgende:
Gewoon lekker op de dag zelf pas verkopen. Ik woon al maanden in klein Syrië voor mijn gevoel
Word helaas weinig mee gedaanquote:Op maandag 30 december 2019 11:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En je hebt al 10x de vuurwerkkliklijn gebeld?
Ja dan kwam je uiteindelijk blauwbekkend weer thuis binnenvallen en was je op 1 januari verkoudenquote:Op maandag 30 december 2019 11:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan bevroren wel je vingers op Oudejaarsavond
Hij rende weer uit beeld.quote:Op maandag 30 december 2019 11:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zit Daniël Dekker daar achter Carmen?
Maar toch naar buiten om vuurwerk dat niet af was gegaan te zoekenquote:Op maandag 30 december 2019 11:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja dan kwam je uiteindelijk blauwbekkend weer thuis binnenvallen en was je op 1 januari verkouden
Hier is zo begin deze nog 160 kilo vuurwerk gevonden.quote:
Ik wilde naar het Top 2000 Café.... maar dat mocht niet van ArnieAlberts.quote:Op maandag 30 december 2019 11:04 schreef EDMAN- het volgende:
Als kind wilde ik vuurwerktester worden.
en dit is dan ook het probleem.quote:Op maandag 30 december 2019 11:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oehh dat was wel voor de echte daredevilsquote:Op maandag 30 december 2019 11:06 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Maar toch naar buiten om vuurwerk dat niet af was gegaan te zoeken
Mijn overbuurman had vroeger en nu iets minder maar nog steeds wel gigantisch veel vuurwerk.quote:Op maandag 30 december 2019 11:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik al niet meer sinds mn 14e ofzo
Ach, toen verloor je nog niet meteen je arm als er iets mis ging ;-)quote:Op maandag 30 december 2019 11:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Oehh dat was wel voor de echte daredevils
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |