Gisteravond hadden we een kleine opleving jaquote:Op maandag 30 december 2019 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooi![]()
Verder gaan de topics me meestal wat te snel, luister ik niet de hele tijd en zit ik niet altijd tijdens het luisteren op de iPad
Je Cave er Nicks om dus.quote:Op maandag 30 december 2019 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
Heb wel eens naar wat Nick Cave geluisterd, kon er niet veel mee.
Ik zou ook niet op een iPad gaan zitten.quote:Op maandag 30 december 2019 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooi![]()
Verder gaan de topics me meestal wat te snel, luister ik niet de hele tijd en zit ik niet altijd tijdens het luisteren op de iPad
In de ochtend is het nog wel redelijk meeposten, maar vanaf een uur of 12 gaat het op de brommer ja.quote:Op maandag 30 december 2019 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooi![]()
Zing maar niets meer.quote:Op maandag 30 december 2019 10:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]goede keuze, da's een hele matige Hazes.
Tja of een adblocker.quote:Op maandag 30 december 2019 10:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Had je maar een abo moeten nemen"
Ik vind het in ieder geval geen Nick Drake van een plaat.quote:
Ja, die heb ik. Maar mag hier niet van @Dannyquote:
Kom gerust ook weer eens buurten bij radio49quote:Op maandag 30 december 2019 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de ochtend is het nog wel redelijk meeposten, maar vanaf een uur of 12 gaat het op de brommer ja.
We zien elkaar wel weer met de Evergreen.
Nee, dat mag namelijk niet.quote:
Gelukkig geen Bad Seats hier in huisquote:
Ow? Die heb ik wel op mijn laptopquote:Op maandag 30 december 2019 10:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, die heb ik. Maar mag hier niet van @:Danny
Gisteravond ging ook wel in noodtempo.quote:Op maandag 30 december 2019 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de ochtend is het nog wel redelijk meeposten, maar vanaf een uur of 12 gaat het op de brommer ja.
We zien elkaar wel weer met de Evergreen.
Dat was echt niet te doen.quote:Op maandag 30 december 2019 10:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gisteravond ging ook wel in noodtempo.
@Dannyquote:Op maandag 30 december 2019 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow? Die heb ik wel op mijn laptop
Sssssttttt!!!quote:Op maandag 30 december 2019 10:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb al weken geen reclames meer, geen idee hoe dat komt, maar ik klaag niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |