Nee die is nog niet geweest. Er is namelijk geen foto van Lennon bij de kerstboom. Hij wil niet meer op de foto....quote:Op maandag 30 december 2019 10:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Foto’s willen we. En van Lennon bij de kerstboom, of is die al geweest?
De radio draait het tot in den treurnis, dus ja...quote:Op maandag 30 december 2019 10:57 schreef Quasimoto het volgende:
Wie in Nederland zorgt er in hemelsnaam voor dat Kensington zo vaak in de lijst staat. Wie luistert dat nou en is bij zijn volle verstand?
Meerdere hoogtepunten, daarna zakt het nogal in.quote:Op maandag 30 december 2019 10:57 schreef Cee het volgende:
Komend uur begint meteen met het hoogtepunt.
Ach, wat jammerquote:Op maandag 30 december 2019 10:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee die is nog niet geweest. Er is namelijk geen foto van Lennon bij de kerstboom. Hij wil niet meer op de foto....
Tussen en 12 en 1?quote:Op maandag 30 december 2019 10:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gooh, wat een verschil met dit uur dat volgende uur
Nee? Ik ben geen Radio 2.quote:Op maandag 30 december 2019 10:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel stemmen er jaarlijks zijn uitgebracht?
In Nederland wonen ook mensen die niet bij hun volle verstand zijn en die hebben ook gewoon rechten enzo he.quote:Op maandag 30 december 2019 10:57 schreef Quasimoto het volgende:
Wie in Nederland zorgt er in hemelsnaam voor dat Kensington zo vaak in de lijst staat. Wie luistert dat nou en is bij zijn volle verstand?
Die bij Estranged begrijp ik wel, is niet zo'n heel bekend nummer van GnRquote:Op maandag 30 december 2019 10:58 schreef essnhills het volgende:
412 Folsom Prison Blues Johnny Cash![]()
411 Mamma Mia ABBA![]()
![]()
410 Smooth Criminal Michael Jackson![]()
![]()
409 Sweet Home Alabama Lynyrd Skynyrd
408 Stop Loving You Toto![]()
407 99 Luftballons Nena![]()
![]()
406 Beat It Michael Jackson![]()
![]()
![]()
405 Poison Alice Cooper![]()
![]()
![]()
![]()
404 In Your Arms Chef'Special![]()
403 Estranged Guns N' Roses![]()
402 Tougher Than The Rest Bruce Springsteen
Gelukkig heb ik hem nog wel op wat andere foto's kunnen zetten, maar dat ging niet van harte.quote:
Fapdoek erbij?quote:Op maandag 30 december 2019 10:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Meerdere hoogtepunten, daarna zakt het nogal in.
pubert in de dop?quote:Op maandag 30 december 2019 10:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hem nog wel op wat andere foto's kunnen zetten, maar dat ging niet van harte.
Dat valt me wat van je tegen, dat je niet eens een radiozender bentquote:
Ik ontwijk al mijn hele leven camera’s, dus ik snap ‘m welquote:Op maandag 30 december 2019 10:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hem nog wel op wat andere foto's kunnen zetten, maar dat ging niet van harte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |