heb je je naamtopic gezien?quote:
Blijf het bijzonder vinden dat die altijd zo goed scoort bij het 'normale' publiek voor wat in feite gewoon een botte techno plaat is.quote:Op maandag 30 december 2019 10:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom mensen dat luisterbaar vinden.
Zonde. Sowieso heb ik je niet zoveel meer gezien hier dit jaar, maar ik snap wel dat jij wat minder met de lijst hebt tegenwoordig.quote:Op maandag 30 december 2019 10:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik luister toch niet veel vandaag, dus ach
Fargo gekeken op Netflix? In S3 speelt hij beide hoofdpersonagesquote:Op maandag 30 december 2019 10:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Inderdaad
en sowieso Ewan McGregor is een eindbaas wat mij betreft
Een vriendin van mij ging naar het Piratenfestijn en naar Suzan en Freekquote:Op maandag 30 december 2019 10:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Ik ga ook wel eens naar concerten"
Dat zijn nummers van Underworld?quote:Op maandag 30 december 2019 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je van Rez of Cowgirl?
Mooie serie.quote:
Oja, Suus en Freek moeten ook nog komen he?quote:Op maandag 30 december 2019 10:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een vriendin van mij ging naar het Piratenfestijn en naar Suzan en Freek
Ja, dat denk im vaker na verkiezingenquote:Op maandag 30 december 2019 10:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja sommige mensen zouden geen stemrecht mogen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |