Trein leeg, perron leeg. Maar dat is in Drenthe.quote:Op maandag 30 december 2019 07:16 schreef Myraela het volgende:
Benieuwd hoe druk het vandaag is in de trein en op kantoor.
Bijzondere droom.quote:Op maandag 30 december 2019 07:42 schreef Blues het volgende:
Ik zal ook wel de enige zijn op mijn station. En mss 1tje die eruit stapt.
Vannacht/vanochtend voor het eerst in tig jaar over mijn vader gedroomd (of voor het eerst uberhaupt, kan het me niet herinneren, hij is overleden in 1989). Hij kon me niet vinden, wilde misschien wel ff een bakkie komen doen maar niet als ik in die badkuip zat? Jammer genoeg kon ik zijn stem niet 'horen'. We hebben even een bakkie gedaanHet ging ff slecht met hem maar hij is weer aan het opkrabbelen zei hij
![]()
Hij was supermager en 'klein'.
Vreemde sensatie, blijft echt hangen zoiets.
In de randstad niet veel anders hoorquote:Op maandag 30 december 2019 07:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Trein leeg, perron leeg. Maar dat is in Drenthe.
De conducteur wist me te vertellen dat er 5 passagiers in de trein zatenquote:Op maandag 30 december 2019 08:17 schreef Clubsoda het volgende:
In de randstad niet veel anders hoor
Geen blaren oid?quote:Op maandag 30 december 2019 08:27 schreef borisz het volgende:
Mogge
Ik moet zeggen qua spierpijn valt het allemaal best mee. Gisteravond kon ik geen stap meer zetten. Nu nog wat kleine restanten.
Kan, maar bij het opwarmen moet je wel wat vocht toevoegen, anders wordt hij krijt-achtig. En ook dst is geen garantie voor succes. Maar je kunt het altijd proberen.quote:Op maandag 30 december 2019 08:48 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm gekookte rijst invriezen om er later nasi van te maken... dat kan vast toch?
quote:Op maandag 30 december 2019 09:17 schreef fietsie het volgende:
Zo broeken kopen. Ook zo'n hobby![]()
Varsseveld here we come.
Dan moet je wel heel innig liggen wil dat met zn tweeen comfi zijn jaquote:Op maandag 30 december 2019 09:22 schreef Barreltje het volgende:
Morguh..
Slecht geslapen.. een 1.40 m bed past dus echt niet..
Hier in Friesland zijn de winkels die kwaliteits kleding in mijn maat verkopen failliet gegaan.quote:
Ah, oke. Dat is wel een legitieme redenquote:Op maandag 30 december 2019 09:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier in Friesland zijn de winkels die kwaliteits kleding in mijn maat verkopen failliet gegaan.
Daar zit een winkel in Deense kwaliteit kleding, combi van casual en netjes, met vandaag 40% eindejaarskorting.
Mia. En ik hou er niet van als er iets tegen me aan ligt als ik slaap..dus nogal problematisch allemaal...quote:Op maandag 30 december 2019 09:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel innig liggen wil dat met zn tweeen comfi zijn ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |