De truc is gewoon geen vrienden hebben.quote:Op maandag 30 december 2019 02:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit niet geslapen van Australië - Nederland. Kreeg ik nog een welcome home party toen ik aankwam. Wie bedenkt dat nu. 2 dagen wakker zonder 1 minuut slaap genot.
En geen relaties.quote:Op maandag 30 december 2019 02:15 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De truc is gewoon geen vrienden hebben.
Teringquote:Op maandag 30 december 2019 02:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit niet geslapen van Australië - Nederland. Kreeg ik nog een welcome home party toen ik aankwam. Wie bedenkt dat nu. 2 dagen wakker zonder 1 minuut slaap genot.
En niet naar buiten gaan.quote:
Ik kon mijn vermoeidheid ook niet verbergenquote:Op maandag 30 december 2019 02:15 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De truc is gewoon geen vrienden hebben.
Ik ook niet.quote:Op maandag 30 december 2019 02:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nick Hoekman nam ik al voor deze tweet niet serieus.
Ik onlangs ook. Vond Brian May het treffendst!quote:Op maandag 30 december 2019 02:15 schreef TheVulture het volgende:
In het vliegtuig trouwens Bohemian Rapsody gezien,
Had Queen graag nog eens live gezien met Freddie...quote:Op maandag 30 december 2019 02:15 schreef TheVulture het volgende:
In het vliegtuig trouwens Bohemian Rapsody gezien, wat een ontroerende film als je het verhaal zo weer voorbij ziet komen... Blijft eeuwig zonde dat hij zo vroeg is overleden
TRAP ER NIET IN!quote:Op maandag 30 december 2019 02:16 schreef Dagoduck het volgende:
Dat hoor je maar weer in al die nummers, relaties zijn verschrikkelijk.
En de laatste keer toen ik mijn poot brak in Australië mocht ik businessclass terug. Had mij toen helemaal lam gezopen met champagne en het bedje werd opgemaakt door een stewardess. Zo kom je die 30 uur reistijd wel door hoor.quote:
Je hebt op Twitter een aantal like-geile users en geforceerd enthousiaste zieltjes rondlopen. Daar is 'ie een van.quote:Op maandag 30 december 2019 02:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen idee wie het is.
Al geweest.quote:
Dat walgelijke hoopje kotsch is al geweest.quote:
Ha, een Star Wars-quote. Love it!quote:
Een enorme sukkel is hetquote:Op maandag 30 december 2019 02:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hebt op Twitter een aantal like-geile users en geforceerd enthousiaste zieltjes rondlopen. Daar is 'ie een van.
Ben hem door the Sopranos toch weer gaan waarderenquote:Op maandag 30 december 2019 02:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat walgelijke hoopje kotsch is al geweest.
Aan dat soort mensen heb ik doorgaans wel een hekel.quote:Op maandag 30 december 2019 02:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hebt op Twitter een aantal like-geile users en geforceerd enthousiaste zieltjes rondlopen. Daar is 'ie een van.
Da's een erg Harry Menselijke oplossing.quote:Op maandag 30 december 2019 02:17 schreef RensAjacied het volgende:
toen ik mijn poot brak in Australië mocht ik businessclass terug.
Ook, maar Remi Malekquote:Op maandag 30 december 2019 02:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik onlangs ook. Vond Brian May het treffendst!
Ik ook in het vliegtuigquote:Op maandag 30 december 2019 02:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik onlangs ook. Vond Brian May het treffendst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |