Het is dan ook enorm ouwe meuk.quote:Op maandag 30 december 2019 01:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik Beach Boys wel echt vaak ouderwets vind klinken
naja, eh, je hebt geen ongelijkquote:Op maandag 30 december 2019 01:45 schreef DireStraits7 het volgende:
Good Vibrations weten ze alles van in Groningen.
Psycho is absoluut geen kutzooiquote:Op maandag 30 december 2019 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bliss
Hierdoor werd ik fan van Muse.
Alleen jammer dat ze later ook nog kutzooi als Madness en Psycho hebben gemaakt.
Vergeleken met dit wel.quote:Op maandag 30 december 2019 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Psycho is absoluut geen kutzooi
Pyscho is geweldigquote:Op maandag 30 december 2019 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bliss
Hierdoor werd ik fan van Muse.
Alleen jammer dat ze later ook nog kutzooi als Madness en Psycho hebben gemaakt.
Ziggo Dome topshow.quote:Op maandag 30 december 2019 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Psycho is absoluut geen kutzooi
Als ze erin moeten, doe dan maar Matt dit nummer.quote:
Wellicht ten overvloede; maar zal doenquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil dingen over Rick zeggen maar dan krijg ik weer allemaal boze reacties van zijn volgers.
Scherp op dit uur.quote:
Gewoon doen Rens, die dikke Rick verdient hetquote:Op maandag 30 december 2019 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil dingen over Rick zeggen maar dan krijg ik weer allemaal boze reacties van zijn volgers.
Wellicht dat de 10.5 uur wachttijd inmiddels een afschrikeffect heeft, zeker als mensen morgen moeten werkenquote:Op maandag 30 december 2019 01:47 schreef FlyingEagle het volgende:
Het is rustig in het café, vergeleken met gisteren.
Koert Westerman wordt ook ziedend als je gericht over hem tweet. Geen idee meer wanneer ik hem op mijn dak had.quote:
HA GAYquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 01:50 schreef Gretzl het volgende:
Na Muse ga ik de slaap proberen te vatten. Tot later vandaag luitjes
quote:Every man has a place, in his heart there's a space,
And the world can't erase his fantasies
Take a ride in the sky, on our ship fantasii
All your dreams will come true, right away
Koert is wel een held though met z’n geniale woordgrappen. En altijd al de beste darts presentator geweestquote:Op maandag 30 december 2019 01:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Koert Westerman wordt ook ziedend als je gericht over hem tweet. Geen idee meer wanneer ik hem op mijn dak had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |