Ondanks dat, nog steeds fout eigenlijk.quote:
Nee, ik neem het niet zozeer serieus als dat ik gewoon normaal wil meeposten. Ik neem het evenmin serieus als ik op Leo Blokhuis zit te bashen, die keurig structureel elke nacht een stilte laat vallen terwijl ie on air is. Maar dan neemt steeds dezelfde user zijn taak wél weer serieus om zo constant de poten onder mijn posts weg te zagen. En dan?quote:Op maandag 30 december 2019 00:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dat deze post wel het bewijs is dat je het inderdaad iets té serieus neemt. Er is weinig vergeven bij, mensen maken zich over het algemeen gewoon niet zo druk.
Er is niet echt een hiërarchie ofzo, in ieder geval.
Would break my heart in twoquote:
Hahahahaha.quote:
Gezelligquote:Op maandag 30 december 2019 00:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Owh dat wist ik niet. Ik heb dit jaar voor het eerst geprobeerd en toen ik zag dat Twijfel er niet tussen stond ben ik gestopt.
Verder wel fanatiek luisteraar
Dan gaan we eerst dansenquote:Op maandag 30 december 2019 00:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, ik neem het niet zozeer serieus als dat ik gewoon normaal wil meeposten. Ik neem het evenmin serieus als ik op Leo Blokhuis zit te bashen, die keurig structureel elke nacht een stilte liet vallen terwijl ie on air was. Maar dan neemt steeds dezelfde user zijn taak wel serieus om constant de poten onder mijn posts weg te zagen. En dan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |