Blijfquote:Op maandag 30 december 2019 00:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja kom, hij vraagt er toch om? Dit is al zo'n drie dagen gaandeOf het om mijn mening over kutkoters in dat café gaat, als Leo weer een uitglijder maakt die een normale dj niet kan maken op landelijke radio; Stinho is saar om "onjuiste feiten te verbeteren want zo is het leven". Rot op, ik ga wel gewoon lurken en luisteren dan. Zo hoeft het voor mij echt niet.
Ik denk dat je het allemaal iets te serieus neemt.quote:Op maandag 30 december 2019 00:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja kom, hij vraagt er toch om? Dit is al zo'n drie dagen gaandeOf het om mijn mening over kutkoters in dat café gaat, als Leo weer een uitglijder maakt die een normale dj niet kan maken op landelijke radio; Stinho is saar om "onjuiste feiten te verbeteren want zo is het leven". Rot op, ik ga wel gewoon lurken en luisteren dan. Zo hoeft het voor mij echt niet.
Billy eilish?quote:Op maandag 30 december 2019 00:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hier kan ik het gelukkig wel mee eens zijn. Eerste artiest die optrad achter het ijzeren gordijn tijdens de koude oorlog.
Of Jeanquote:Op maandag 30 december 2019 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
Doe mij maar Billy Idol of Eilish ofzo.
Ben ook een late cold war kidquote:Op maandag 30 december 2019 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben ook een Cold War kidMaar gelukkig toch een stuk jonger dan Billy Joel.
Als Psycho Killer komt, mag ik dan bij jou?quote:Op maandag 30 december 2019 00:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja en Psycho Killer, maar vandaag al kapot door gisteren dus let's not
Mwa, Roberto jacketti was er al in 1985 en Billy?quote:Op maandag 30 december 2019 00:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hier kan ik het gelukkig wel mee eens zijn. Eerste artiest die optrad achter het ijzeren gordijn tijdens de koude oorlog.
Ja het wordt er ook niet makkelijker op ofzoquote:Op maandag 30 december 2019 00:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ok okVerstandige dame!
Vandaag wacht ik op La Grange tussen 2 en 3 en daarna kijk ik wel. Morgennacht is te mooi om er niet bij te zijn, dus liever dat dan vandaag ook.
quote:Op maandag 30 december 2019 00:17 schreef DireStraits7 het volgende:
Goodnight Saigon voor het eerst buiten de top 100. Ik dacht ik drop even een schokkend feitje.
Woedendquote:Op maandag 30 december 2019 00:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is wel minder ja.quote:Op maandag 30 december 2019 00:17 schreef DireStraits7 het volgende:
Goodnight Saigon voor het eerst buiten de top 100. Ik dacht ik drop even een schokkend feitje.
Nederland is een smakequote:Op maandag 30 december 2019 00:17 schreef DireStraits7 het volgende:
Schandalig dat White Wedding er niet meer in staatquote:
DJ Jean?quote:
ja jammer idd.. schuld van de boerenquote:Op maandag 30 december 2019 00:17 schreef DireStraits7 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |