essnhills is vandaag op de brommerquote:Op zondag 29 december 2019 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
Aantal posts voor essnhills
Vandaag tot nu toe: 988
Deze maand tot nu toe: 1306
Dit jaar tot nu toe: 1794
Daar hebben ze die telspelletjes toch al voor?quote:Op zondag 29 december 2019 23:51 schreef Pino112 het volgende:
Als dit topic is veranderd in de grote spamshow haak ik af.
Oh nee dat was sunshine of your lovequote:Op zondag 29 december 2019 23:52 schreef Isorden het volgende:
WHITE ROOM GUITAR HERO 3 GENOT
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Al die aandachtquote:
Oh, ik dacht dat jij dit 24/7 deed.quote:Op zondag 29 december 2019 23:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit. Begin voorzichtig bij SR en dan helemaal los. En weer een jaar terug in mijn hoek.
Icm hier was het weer gezellig hoorquote:Op zondag 29 december 2019 23:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
SR is kut tegenwoordig. De Warmste Week op de Belgtv is veel leuker.
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op zondag 29 december 2019 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo ja, als ik oudere beelden van haar zie vind ik het bijna jammer dat ik pas later geboren ben.
Ja, wat dacht jij danquote:Op zondag 29 december 2019 23:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Jaja dat zegt mevrouw r-woud ook zeker
Van mij mag er wel weer een GH uitkomenquote:Op zondag 29 december 2019 23:52 schreef Isorden het volgende:
WHITE ROOM GUITAR HERO 3 GENOT
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
twitter:rickvanv twitterde op zondag 29-12-2019 om 05:40:49Tenminste nog iets bereikt.... overigens ik heb geen track afgekapt en alles netjes afgespeeld zoals dit voor mij was klaargezet door de redactie en het was een broodje bal trouwensLekker is dat hè ff van je af kunnen mopperen, dat doe je goed hoor!Een hele fijne zondag verder. https://t.co/1g6ppLkKJ2 reageer retweet
Dan moet je ook wel al je DM's negeren, om zo'n snelheid bij te kunnen houden. Lijkt me een dagtaak op zich!quote:
Fixedquote:Op zondag 29 december 2019 23:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kijk uit voor Mr MA Baker, jongens
Die sla ik mooi over. Ik ga meer gokken op Nick Cave ofzo.quote:Op zondag 29 december 2019 23:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen het wekkertje voor Video Games ongeveer. Je kan slechter wakker worden.
t is wel opvallend dat als jij begint mee te posten de helft van de posten ineens over jou gaat of een reactie op jou isquote:Op zondag 29 december 2019 23:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al die aandachtIk word helemaal verlegen
Is dat jouw 'idea of fun'?quote:Op zondag 29 december 2019 23:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen het wekkertje voor Video Games ongeveer. Je kan slechter wakker worden.
Her en der wel wat postjes, maar niet het hele jaar in dit tempoquote:Op zondag 29 december 2019 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij dit 24/7 deed.![]()
Dat denk ik van alle mede-fokkers trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |