Die blijven over het algemeen toch ook gewoon daar?quote:Op zondag 29 december 2019 23:21 schreef LTVDK het volgende:
Op hunebedden na komt er weinig goeds uit Drenthe.
Ik hoop dat jij ooit een logopedist ontmoet.quote:Op zondag 29 december 2019 23:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij op een legoblokje stapt.
"En zo begon de jarenlange zoektocht naar het 'mysterie van Borger'. Was ze er maar nooit aan begonnen, op die vervloekte avond in december 2019. Heel even voelde ze weer die angst die ze om onverklaarbare redenen ook altijd voelt wanneer ze 'Hier kom ik weg' van Daniël Lohues hoort."quote:
Dat is ook niet belangrijkquote:Op zondag 29 december 2019 23:21 schreef Momo het volgende:
Net of mensen uit de randstad verschil weten tussen Twente, Drenthe en Achterhoek
Neequote:
quote:Op zondag 29 december 2019 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hoeven niet te kiezen. vrouwen kunnen multitasken
Castricum?quote:Op zondag 29 december 2019 23:21 schreef Cee het volgende:
Rutger houdt van WIDM, wintersport en hardlopen.
Is er ook nietquote:Op zondag 29 december 2019 23:21 schreef Momo het volgende:
Net of mensen uit de randstad verschil weten tussen Twente, Drenthe en Achterhoek
quote:Op zondag 29 december 2019 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Ik hoop dat ik er mee weg kom
Dit jaar ook weer, hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voorgaande jaren stond Old Man als hoogste van Neil. Dat is echt slappe hap vergeleken met dit
Inderdaad, dat ligt allemaal in Friesland.quote:Op zondag 29 december 2019 23:21 schreef Momo het volgende:
Neuh.quote:
Eenschquote:
quote:
SP Gieten is nochtans ieder jaar een genot.quote:Op zondag 29 december 2019 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit vind ik stiekem wel mooi.
Verder mag Drenthe grandioos de griep krijgen.
quote:
Ik noem Twente altijd Achterhoek om mensen uit Twente op de kast te krijgen.quote:Op zondag 29 december 2019 23:21 schreef Momo het volgende:
Zijn er veel knappe logopedistes in Nederland dan?quote:Op zondag 29 december 2019 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ooit een logopedist ontmoet.
Dan mag hetquote:Op zondag 29 december 2019 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Neuh.
Gewoon Drents nationalisme. Hunebedden, Kamp Westerbork, Daniel Lohues.
Had eigenlijk een lijst moeten aanleggen met alles waar je eenquote:Op zondag 29 december 2019 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Ik hoop dat ik er mee weg kom
Ik denk dat er inderdaad niets anders op zitquote:
Hey, de vlag van Alkmaar.quote:
Jij spreekt mensen uit Twente?quote:Op zondag 29 december 2019 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik noem Twente altijd Achterhoek om mensen uit Twente op de kast te krijgen.
De Kast is toch Friesland?quote:Op zondag 29 december 2019 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik noem Twente altijd Achterhoek om mensen uit Twente op de kast te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |