Tenzij je je in het weekend verkleed.quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben óf een leuke jonge vrouw, óf ik ben Paul Rabbering. Maar ik kan niet beiden zijn
quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef Kyran het volgende:
Ik vind dit een prima nummer en prima waar het staat ook. Zo bijzonder is het ook weer niet.
Moeten we ook echt eens wat mee gaan doen ipv alleen maar roepen en dan het volgende jaar klagen.quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef Zorro het volgende:
Stemactie volgend jaar!
Daar hebben we er al heel wat van inmiddels, niet?
Je klinkt als een...quote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voorgaande jaren stond Old Man als hoogste van Neil. Dat is echt slappe hap vergeleken met dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
quote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jouw username symboliseert momenteel dit topic
En sinds vandaag bart lupquote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik geef Thierry zbaudet de schuld.
En Mark van Bommel
Ja die oude geile baardmans zou dat wel doen jaquote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Vader Abraham zou Sieneke wel doen. Hij zei het zelf, 'doe dan maar Sieneke'.
quote:
Vergeet de boeren niet...quote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En Mark van Bommel
Is het ook niet, vind het vooral leuk en mooi om te zien dat het nog steeds ongeveer evengoed looptquote:
Jij bent gewoon een lekker dingquote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben óf een leuke jonge vrouw, óf ik ben Paul Rabbering. Maar ik kan niet beiden zijn
quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je klinkt als een...Houden oude mannen niet meer van rustige liedjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je bent zelf vreselijk gejammer
In zo'n situatie open je een nieuwe.quote:Op zondag 29 december 2019 23:14 schreef DireStraits7 het volgende:
Jezus, 'over 9 posts sluit dit topic'. Twee seconden later: topic is vol.
Hmm touché...quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
En de Rabobankquote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En Mark van Bommel
Ik deed het al dus... ooh! STEMLIJSTJESGENOTquote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef ok01 het volgende:
[..]
Als ik het kan onthouden, zal ik er op stemmen
In ieder geval van klagen dat alles vroeger beter was.quote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Houden oude mannen niet meer van rustige liedjes?
Maar verkleden als wat danquote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij je je in het weekend verkleed.
Wat hadden we tot nu toe? Kickstart My Hearth van Motley Crue, Opeth met Ghost Reveries. Mis ik iets?quote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Moeten we ook echt eens wat mee gaan doen ipv alleen maar roepen en dan het volgende jaar klagen.
Jong kan ik niet beoordelen zonder visueel bewijs, maar in de tijd dat ik je hier nu op FOK! ken ben je wel leukquote:
Je hebt je bestaansrecht ontdektquote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef noodgang het volgende:
[..]eindelijk heeft m'n username nut
TOOLquote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat hadden we tot nu toe? Kickstart My Hearth van Motley Crue, Opeth met Ghost Reveries. Mis ik iets?
gewoon voor Stevie's neusquote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef ok01 het volgende:
Ik zou Lindsay Buckingham tijdens Rumours doen
quote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tempo is echt niet te dorn joh.
Dat duurde veel te lang dit keer.quote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
In zo'n situatie open je een nieuwe.
Nog steeds kutquote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben blij dat ik inmiddels achter de laptop zit. Mobiel was het echt vreselijk.
Ja!quote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef ok01 het volgende:
Ik zou Lindsay Buckingham tijdens Rumours doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |