ik vind het grappig dat jullie dames het gelijk hebben over seks hebben met en wij mannen keurig het hebben over wie we mooi vinden.quote:
In dit geval zegt hij er gewoon helemaal niets over.Een simpele mea culpa lijkt me toch wel gepast.quote:
Mobiel is dan ook voor mensen zonder pc.quote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef tompsv18 het volgende:
Op mobiel is dit niet meer bij te houden
Ja da's best snel gegaan allemaal. 2 minuten en t was gepieptquote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nieuw? Ze hebben al een kind intussen.
Als hij zijn lenzen/bril af/uit doet wel. Met een beetje fantasie.quote:Op zondag 29 december 2019 23:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je op krystl lijkt, staat ie daar vast voor open. Weet niet hoe zn nieuwe vriendin eruit ziet.
Fixedquote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef tompsv18 het volgende:
Op SCOOT mobiel is dit niet meer bij te houden
Hij weet het waarschijnlijk niet eensquote:
Was toch ook niets aan de handquote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef hhh38 het volgende:
Gewoon doen alsof er niets aan de hand was
quote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het grappig dat jullie dames het gelijk hebben over seks hebben met en wij mannen keurig het hebben over wie we mooi vinden.
Ook blond (ik Google alles en iedereen).quote:Op zondag 29 december 2019 23:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je op krystl lijkt, staat ie daar vast voor open. Weet niet hoe zn nieuwe vriendin eruit ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |