abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197632663
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:56 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Leonos is sowieso een powergeile mod die nu ook het fokstok topic geheel kapot modereert.... een grote bek geeft via DM, ook aan mensen die helemaal niks fout deden in het fokstok topic... :r
Daar durf ik geen uitspraak over te doen. Weinig te maken gehad met Leonos. Maar za ging hij te ver, zeker voor een mod. Helaas nog geen reactie gehad op mijn klacht over zijn uitlating jegens mij. Een simpele: we spreken hem er op aan met terugkoppeling zou voor mij volstaan. Als Leonos zelf nog iets meer verdieping wil, mag ie dat persoonlijk vragen ipv met aannames te komen.
pi_197633076
Het spel wordt hierdoor gewoon aanzienlijk minder leuk waardoor je nog maar een paar spelers overhoudt. Dat vind ik oprecht jammer en ik hoop dat we snel weer wat luchtigheid kunnen toevoegen aan het spel. Een beetje offtopic geouwehoer hoort ook gewoon bij een spel.
  maandag 25 januari 2021 @ 16:07:35 #203
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_197633277
quote:
Wow!

Wie is weer fanatiek in het fokstok topic aan het bezemen? 2 mensen houden een complete WhatsApp chat onderling en 1 daarvan doet nog een lullige topic kaap..... dat mag allemaal maar, vast omdat DJMO crew lid is.... maar als je daar commentaar op hebt, dan wordt het commentaar verwijderd?

Lekker bezig weer :')
Dit dus.
Ik snap niet dat twee mensen het hele fokstok topic mogen vergallen.
De reden dat ik 5 posts plaatste samen met @superkimmi was omdat ik een OT verandering wilde aanbrengen in de OP. Maar de verliefde pubers lopen de boel weer bewust te vergallen.

:')
En de mods doen er geen reet aan want DJMO is crewlid :') :')

Sneue zooi wel.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_197634352
@OscarMopperkont
@DW457
@KapiteinIglo

Goedemiddag!
Waar gaat het nu precies mis in het stok topic?
Ik heb namelijk vorige week (of twee weken terug) één keer iets weggehaald, wat over reizen ging wat niet essentieel was. Daar kunnen mods verder niets aan doen en na een note heb ik dat weggehaald.
Verder kom ik echt nooit in het stok topic, behalve bij een topic report en als iemand dan klaagt over duizend offtopic berichten, dan valt dat op.

Maar als jullie kunnen aangeven waar het misgaat, graag :)
pi_197634368
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:29 schreef alpeko het volgende:

Hoi, klachten over mods mogen naar forum@fok.nl of een topic in feedback aanmaken.
  maandag 25 januari 2021 @ 17:15:31 #206
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_197634501
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:07 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

Dit dus.
Ik snap niet dat twee mensen het hele fokstok topic mogen vergallen.
De reden dat ik 5 posts plaatste samen met @:superkimmi was omdat ik een OT verandering wilde aanbrengen in de OP. Maar de verliefde pubers lopen de boel weer bewust te vergallen.

En de mods doen er geen reet aan want DJMO is crewlid :') :')

Sneue zooi wel.
Fucking triest ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 25 januari 2021 @ 17:18:19 #207
450148 KapiteinIglo
pi_197634560
quote:
4s.gif Op maandag 25 januari 2021 17:08 schreef Leonos het volgende:
@:oscarmopperkont
@:DW457
@:kapiteiniglo

Goedemiddag!
Ik heb namelijk vorige week (of twee weken terug) één keer iets weggehaald, wat over reizen ging wat niet essentieel was. Daar kunnen mods verder niets aan doen en na een note heb ik dat weggehaald.
Verder kom ik echt nooit in het stok topic, behalve bij een topic report en als iemand dan klaagt over duizend offtopic berichten, dan valt dat op.

Zie bericht hierboven.

1. Een kinderachtige topickaap
2. Ov gebruik in deze tijd, door een crewlid notabene, lekker voorbeeld ook..
3. SC waar niet nodig
4. de stok claimen om ervoor te zorgen dat niemand anders de stok gaat halen.
5. Sfeer verzieken in z'n algemeenheid.
  maandag 25 januari 2021 @ 17:23:05 #208
450148 KapiteinIglo
pi_197634652
Laat DJMO lekker ergens anders aandacht gaan zoeken dan in het fokstok topic.
En dan is het nog sneuer dat rob in team DJMO zit, ziet dat ik het topic wil sluiten, en hem dan kaapt.
pi_197634681
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 17:18 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

Zie bericht hierboven.

1. Een kinderachtige topickaap
2. Ov gebruik in deze tijd, door een crewlid notabene, lekker voorbeeld ook..
3. SC waar niet nodig
4. de stok claimen om ervoor te zorgen dat niemand anders de stok gaat halen.
5. Sfeer verzieken in z'n algemeenheid.
Duidelijk! Ik overleg het even met mijn collega @Erasmus en kom erop terug.
pi_197634967
quote:
4s.gif Op maandag 25 januari 2021 17:08 schreef Leonos het volgende:
@:oscarmopperkont
@:DW457
@:kapiteiniglo

Goedemiddag!

Ik heb het in mijn voorgaande posts hier al grotendeels duidelijk gemaakt. Daarbij baal ik ervan dat @DJMO gelijk gaat klagen bij de mods over een relatief onschuldige grap en dat ik daar gelijk van jou, op een belerende toon, een DM en een note krijg over diezelfde grap. Als ze gewoon even naar mij toe was gekomen en jij een bemiddelende rol had genomen was er niets aan de hand geweest en had ik zelf de post aangepast. Nu kreeg ik daar de kans niet voor.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2021 17:48:48 ]
  maandag 25 januari 2021 @ 17:46:43 #211
164850 Rob
't is patat
pi_197635085
quote:
Wow!

Wie is weer fanatiek in het fokstok topic aan het bezemen? 2 mensen houden een complete WhatsApp chat onderling en 1 daarvan doet nog een lullige topic kaap..... dat mag allemaal maar, vast omdat DJMO crew lid is.... maar als je daar commentaar op hebt, dan wordt het commentaar verwijderd?

Lekker bezig weer :')
Aardige verdachtmaking.
DJMO en ik Whatsappen wel maar voor de FOK!Stok is het ieder voor zich en God het Vliegend Spaghettimonster voor ons allen.
**(Behalve in het weekend wanneer ik niet hoef te werken.)
pi_197635198
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 17:38 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ik heb het in mijn voorgaande posts hier al grotendeels duidelijk gemaakt. Daarbij baal ik ervan dat @:DJMO gelijk gaat klagen bij de mods over een relatief onschuldige grap en dat ik daar gelijk van jou, op een belerende toon, een DM en een note krijg over diezelfde grap. Als ze gewoon even naar mij toe was gekomen en jij een bemiddelende rol had genomen was er niets aan de hand geweest en had ik zelf de post aangepast. Nu kreeg ik daar de kans niet voor.
Hoi!
Excuses van mijn DM aan u, had aardig gemogen inderdaad.
Mocht er nog iets zijn, hoor ik het graag, DJMO en Rob ook op gewezen dat het geen SC is.
pi_197635321
quote:
4s.gif Op maandag 25 januari 2021 17:09 schreef Leonos het volgende:

[..]

Hoi, klachten over mods mogen naar forum@fok.nl of een topic in feedback aanmaken.
Dank. Zal ik doen hopende op een (re)actie. Ook van jouw kant. Zal verdere info aanleveren.
pi_197635668
quote:
4s.gif Op maandag 25 januari 2021 17:54 schreef Leonos het volgende:

[..]

Hoi!
Mocht er nog iets zijn, hoor ik het graag, DJMO en Rob ook op gewezen dat het geen SC is.
Dank, case closed wat mij betreft.
pi_197750505
quote:
4s.gif Op maandag 25 januari 2021 17:54 schreef Leonos het volgende:

[..]

Hoi!
Het blijft geklooi.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 31 januari 2021 @ 19:26:18 #216
147316 crew  DJMO
#trut
pi_197750829
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 17:23 schreef KapiteinIglo het volgende:
Laat DJMO lekker ergens anders aandacht gaan zoeken dan in het fokstok topic.
En dan is het nog sneuer dat rob in team DJMO zit, ziet dat ik het topic wil sluiten, en hem dan kaapt.
Dan is het nu dan eens eindelijk tijd om op deze sneue beschuldiging in te gaan. Ten eerste had jij niet de LAPO, maar had superkimmi die,
ten tweede waren jullie samen aan het lapohunten om het topic te kunnen kapen, wat minstens even sneu genoemd kan worden.
Ten derde beschuldig je mij van aandachtsgeilerij terwijl jullie zelf perse de stok wilden hebben om op het forum aan te kunnen kondigen dat jullie samen gingen wonen, en tot slot beschuldig je mij er van met opzet slechte foto's te plaatsen zodat het pinpointen lastiger is, maar de keer dat Ou-Tannu de stok weglegde in Arum met slechts één foto waar ook nog eens geen plaatsnaam op zichtbaar was was je nergens te bekennen met je gejank. Dit lijkt gewoon op de man spelen wat je doet. Kap ermee.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_197758253
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 19:26 schreef DJMO het volgende:

[..]

Dan is het nu dan eens eindelijk tijd om op deze sneue beschuldiging in te gaan. Ten eerste had jij niet de LAPO, maar had superkimmi die,
[ afbeelding ]ten tweede waren jullie samen aan het lapohunten om het topic te kunnen kapen, wat minstens even sneu genoemd kan worden.
[ afbeelding ]Ten derde beschuldig je mij van aandachtsgeilerij terwijl jullie zelf perse de stok wilden hebben om op het forum aan te kunnen kondigen dat jullie samen gingen wonen, en tot slot beschuldig je mij er van met opzet slechte foto's te plaatsen zodat het pinpointen lastiger is, maar de keer dat Ou-Tannu de stok weglegde in Arum met slechts één foto waar ook nog eens geen plaatsnaam op zichtbaar was was je nergens te bekennen met je gejank. Dit lijkt gewoon op de man spelen wat je doet. Kap ermee.
In de regels staat aan een plaatsnaambord vastmaken, doe dat dan ook.
Nu weer lekker verder spelen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 februari 2021 @ 10:16:40 #218
147316 crew  DJMO
#trut
pi_197758562
quote:
4s.gif Op maandag 1 februari 2021 09:49 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ehh, ik heb met deze verplaatsing geen zak te maken :')
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_197758601
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 10:16 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ehh, ik heb met deze verplaatsing geen zak te maken :')
Excuus!
pi_197758604
@Rob
  donderdag 4 februari 2021 @ 16:04:54 #221
450148 KapiteinIglo
pi_197816007
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 19:26 schreef DJMO het volgende:

[..]

[ afbeelding ]ten tweede waren jullie samen aan het lapohunten om het topic te kunnen kapen, wat minstens even sneu genoemd kan worden.
[ afbeelding ]Ten derde beschuldig je mij van aandachtsgeilerij terwijl jullie zelf perse de stok wilden hebben om op het forum aan te kunnen kondigen dat jullie samen gingen wonen, en tot slot beschuldig je mij er van met opzet slechte foto's te plaatsen zodat het pinpointen lastiger is, maar de keer dat Ou-Tannu de stok weglegde in Arum met slechts één foto waar ook nog eens geen plaatsnaam op zichtbaar was was je nergens te bekennen met je gejank. Dit lijkt gewoon op de man spelen wat je doet. Kap ermee.
Het was overduidelijk dat of @superkimmi of ik (KapiteinIglo) de OP graag wilde hebben. Niet om aan te kondigen dat we gingen samenwonen maar om de OP aan te passen. Niemand heeft van die 5 spamberichten lastgehad, ik snap dan ook niet waarom die zielige kaap gedaan werd. Ik geloof het verhaal van "ik wist niet dat dat niet mocht" echt niet.

Ik snap niet dat je mijn samenwonen met @superkimmi nu gaat betrekken bij deze discussie.

Even OT
- De foto's die je plaatst zijn kut en niet volgens de regels.
- je haalt de stok met het OV, in deze tijd helemaal kansloos om het OV te gebruiken voor de Fok!stok. Dit is zeker geen noodzakelijke reis.
bron Rijksoverheid.nl.
- je claimt de stok, de stok laat zich niet claimen. Er staat nergens in de regels dat je kan claimen, soms grijp je mis en dan heb je pech. post 237

Dus laat mij privé leven lekker buiten deze discussie. We hadden het over jouw en @Rob gedrag.

[ Bericht 9% gewijzigd door KapiteinIglo op 04-02-2021 16:16:27 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 4 februari 2021 @ 19:19:21 #222
147316 crew  DJMO
#trut
pi_197819126
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:04 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

Het was overduidelijk dat of @:superkimmi of ik (KapiteinIglo) de OP graag wilde hebben. Niet om aan te kondigen dat we gingen samenwonen maar om de OP aan te passen. Niemand heeft van die 5 spamberichten lastgehad, ik snap dan ook niet waarom die zielige kaap gedaan werd. Ik geloof het verhaal van "ik wist niet dat dat niet mocht" echt niet.

Ik snap niet dat je mijn samenwonen met @:superkimmi nu gaat betrekken bij deze discussie.

Even OT
- De foto's die je plaatst zijn kut en niet volgens de regels.
- je haalt de stok met het OV, in deze tijd helemaal kansloos om het OV te gebruiken voor de Fok!stok. Dit is zeker geen noodzakelijke reis.
bron Rijksoverheid.nl.
- je claimt de stok, de stok laat zich niet claimen. Er staat nergens in de regels dat je kan claimen, soms grijp je mis en dan heb je pech. post 237

Dus laat mij privé leven lekker buiten deze discussie. We hadden het over jouw en @:rob gedrag.
Wie begint er nou over privé? Hier beginnen jullie zelf met het bekend maken van jullie relatie.

Hier hoor ik je niet klagen over te weinig of kutfoto’s :’) De dag dat ik hem bij de nesciobrug neerlegde was ik om vier uur al op pad. Ik was serieus die vierde foto vergeten. Hoef je niet te geloven, maar het is wel zo.

Vervolgens zijn jullie hier aan het janken over mijn relatie met Rob en dat we in navolging van jullie MOETEN toegeven dat we verliefd zijn :’) NEWSFLASH: zelfs al zouden we stiekem getrouwd zijn zouden jullie dat nog niet te weten komen _O- Wij houden privé namelijk wel écht privé ;)

Hier maken jullie met het verplaatsen van de stok zelf wereldkundig dat jullie samen wonen

Tel daarbij nog op dat gejank over dat ik met het OV reis, terwijl ik dat gewoon combineer met m’n werk voor de FP, of met bezoek aan m’n kinderen. Het lijkt er op dat je/jullie gewoon misgrepen in Hernen, en daarom zo chagrijnig zijn. Ik claim de stok helemaal niet, ik geef aan dat ik bereid ben om op pad te gaan (als ik technisch gezien mag) en grijp ik mis dan grijp ik mis. Heb je mij niet mee, ik heb dan iig m’n dagelijkse uitje met het OV gehad :7 . Dat ik chagrijnig reageerde omdat ik een dag eerder voor jan lul om vier uur was opgestaan, sjah, ik heb nou eenmaal een ochtendhumeur :’)

Ongeacht wat Rob en ik met elkaar hebben, stokverplaatsingen doen we over het algemeen los van elkaar, omdat ik doordeweeks vaak geen kut te doen heb naast m'n werk voor de FP. Mochten we er wel één samen doen dan melden we dat ook gewoon netjes. Wij spelen wat dat betreft het spel gewoon eerlijk, in tegenstelling tot sommige die menen een kloon aan te moeten maken om net te doen alsof de stok ineens spoorloos verdwenen is.

En nu ben ik er klaar mee. Morgenochtend om 9 uur gaat de stok weer op reis.

pi_197819194
Ik zie wat tegenstrijdigheden.
  donderdag 4 februari 2021 @ 19:29:13 #225
450148 KapiteinIglo
pi_197819331
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:19 schreef DJMO het volgende:

[..]

Wie begint er nou over privé? Hier beginnen jullie zelf met het bekend maken van jullie relatie.

Hier hoor ik je niet klagen over te weinig of kutfoto’s :’) De dag dat ik hem bij de nesciobrug neerlegde was ik om vier uur al op pad. Ik was serieus die vierde foto vergeten. Hoef je niet te geloven, maar het is wel zo.

Vervolgens zijn jullie hier aan het janken over mijn relatie met Rob en dat we in navolging van jullie MOETEN toegeven dat we verliefd zijn :’) NEWSFLASH: zelfs al zouden we stiekem getrouwd zijn zouden jullie dat nog niet te weten komen _O- Wij houden privé namelijk wel écht privé ;)

Hier maken jullie met het verplaatsen van de stok zelf wereldkundig dat jullie samen wonen

Tel daarbij nog op dat gejank over dat ik met het OV reis, terwijl ik dat gewoon combineer met m’n werk voor de FP, of met bezoek aan m’n kinderen. Het lijkt er op dat je/jullie gewoon misgrepen in Hernen, en daarom zo chagrijnig zijn. Ik claim de stok helemaal niet, ik geef aan dat ik bereid ben om op pad te gaan (als ik technisch gezien mag) en grijp ik mis dan grijp ik mis. Heb je mij niet mee, ik heb dan iig m’n dagelijkse uitje met het OV gehad :7 . Dat ik chagrijnig reageerde omdat ik een dag eerder voor jan lul om vier uur was opgestaan, sjah, ik heb nou eenmaal een ochtendhumeur :’)

Ongeacht wat Rob en ik met elkaar hebben, stokverplaatsingen doen we over het algemeen los van elkaar, omdat ik doordeweeks vaak geen kut te doen heb naast m'n werk voor de FP. Mochten we er wel één samen doen dan melden we dat ook gewoon netjes. Wij spelen wat dat betreft het spel gewoon eerlijk, in tegenstelling tot sommige die menen een kloon aan te moeten maken om net te doen alsof de stok ineens spoorloos verdwenen is.

En nu ben ik er klaar mee. Morgenochtend om 9 uur gaat de stok weer op reis.
Je bent een ster in dingen recht lullen die krom zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')