Kan je dit alsjeblieft aangeven in ONZ FB? Ik kan daar niet modereren.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:21 schreef blackmirror het volgende:
[..]
In dat geval: ONZ / Wat denk je van haar billen?
User is weg en ik heb alsnog de topics weggegooid, geen aandacht aan geven aan dit soort *&^&^%quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:11 schreef svann het volgende:
Het zit er dik in dat dit als wraak de naam van iemand is.
Moet dat hele account dan niet gewoon exit?
@:Erasmus
Streetwisequote:Op maandag 28 september 2020 12:43 schreef blackmirror het volgende:
Jeetje, doe dat kleffe gedoe in DM of zo. Hier lezen ook jonge kinderen mee he....
En wanneer heeft u voor het laatst een topic gemaakt ouwe dibbes?quote:Op woensdag 30 september 2020 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Wel jammer dat dit ONZ 2 is geworden.
De lol gaat er wel af zo. Alles voor de pageviews?
Echt, pak die ONZ kliek gewoon een keer aan.
Ze hebben hun eigen speeltuin daar, en voor de rest hebben ze geen fuck elders te zoeken met hun debiele onzinnige topics.
We verplaatsen of sluiten zeer regelmatig topics die hier niet thuishoren. Soms is de scheidslijn tussen een grapje en bagger wat dunner. En soms moeten we misschien wat scherper zijn. Dank voor deze feedback! Plaats ook gerust een TR bij topics die naar jouw smaak over de schreef gaan, dan kijken we daar zeker naar.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Wel jammer dat dit ONZ 2 is geworden.
De lol gaat er wel af zo. Alles voor de pageviews?
Echt, pak die ONZ kliek gewoon een keer aan.
Ze hebben hun eigen speeltuin daar, en voor de rest hebben ze geen fuck elders te zoeken met hun debiele onzinnige topics.
Hoe is dat relevant? Al lees je alleen maar mee, dan nog mag je een mening hebben.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En wanneer heeft u voor het laatst een topic gemaakt ouwe dibbes?
Even voor de duidelijkheid: dit was geen aanval op het functioneren van de modsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We verplaatsen of sluiten zeer regelmatig topics die hier niet thuishoren. Soms is de scheidslijn tussen een grapje en bagger wat dunner. En soms moeten we misschien wat scherper zijn. Dank voor deze feedback! Plaats ook gerust een TR bij topics die naar jouw smaak over de schreef gaan, dan kijken we daar zeker naar.
Hoe lang denk je dat FOK! nog bestaat als niemand nog topics aanmaakt beste kerel?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant? Al lees je alleen maar mee, dan nog mag je een mening hebben.
Hoe lang denk jij dat FOK! nog bestaat als het alleen maar baggertopics zijn?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat FOK! nog bestaat als niemand nog topics aanmaakt beste kerel?
In ieder geval langer dan zonder topics, dat is een feit.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe lang denk jij dat FOK! bestaat als het alleen maar baggertopics zijn?
Dat er zonder baggertopics geen topics zijn, komt uit jouw hoofdje, dat besef je toch wel he?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In ieder geval langer dan zonder topics, dat is een feit.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat er zonder baggertopics geen topics zijn, komt uit jouw hoofdje, dat besef je toch wel he?
Teveel bagger jaagt de serieuze users weg. Dat is het punt dat gemaakt werd. En dat punt mag hij maken, wat jij daar verder ook van vindt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Het is altijd heel makkelijk om kritisch te zijn over anderen, maar een stukje zelfreflectie is in deze ook welkom; waarom zou je niet zelf zo nu en dan een pareltje uitpoepen om de topics die naar jouw idee bagger zijn te counteren. Heb verder niks persoonlijks met deze user, maar als niemand topics zou maken was dit forum al lang de nek omgedraaid.
Ik zeg ook helemaal niet dat dit niet mag, hoef je niet zo aanvallend te doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Teveel bagger jaagt de serieuze users weg. Dat is het punt dat gemaakt werd. En dat punt mag hij maken, wat jij daar verder ook van vindt.
Je zegt het niet, maar je impliceert het wel, ouwe dibbes, beste kerel.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zeg ook helemaal niet dat dit niet mag, hoef je niet zo aanvallend te doen.
Geenszins mijn beste.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zegt het niet, maar je impliceert het wel, ouwe dibbes, beste kerel.
Ik stel me richting jou op zoals jij je opstelt richting andere users. Vervelend he? Misschien kun je die zelfreflectie ook eens op jezelf toepassen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geenszins mijn beste.
Maar een voorbeeld nemen aan @:erasmus is in zijn geheel geen verkeerde suggestie voor u beide. Hiernaast vind ik je houding vrij toxic dus laat ik het hierbij; fijne dag.
Hi, had dat topic nog niet gelezen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:40 schreef phoenyx het volgende:
GC / Heb ik vroeger iets verkeerd gedaan?
Hier is de OP wat gewijzigd. Ik had daar staan dat ik gebanned was in R&P vanwege een post buiten R&P (wat nogal raar is niet waar). Maar blijkbaar mag ik wel melden dat ik daar gebanned ben maar niet de reden erbij. Vind dit wat opvallend.
Toch tegen dovemansoren gericht maar ja.
Dat mods gewoon niet de waarheid gaan beperken. Lijkt me niet zoveel moeite. Ze laten wel staan dat ik gebanned ben maar de reden waarvoor wordt wel verwijderd. Verwijder dan dat hele stuk en verplaats het niet naar R&P. Dit is gewoon weer wat raar gedrag ook al zien jullie dat natuurlijk weer niet inquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:47 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hi, had dat topic nog niet gelezen.
Maar wat wil je nu dan?
Edit: Wel mooi topic voor R&P trouwens![]()
Oh, zie dat @Budapestenaar hem gewijzigd heeft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:49 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat mods gewoon niet de waarheid gaan beperken. Lijkt me niet zoveel moeite. Ze laten wel staan dat ik gebanned ben maar de reden waarvoor wordt wel verwijderd. Verwijder dan dat hele stuk en verplaats het niet naar R&P. Dit is gewoon weer wat raar gedrag ook al zien jullie dat natuurlijk weer niet in
Zal toch zoiets zijn als dat ik bij onenigheid fok moet mailen en dat bans niet besproken worden, het niet in een topic vermeld moet worden etc. Ik heb gemailed maar nooit een reactie er meer op gekregen. Gaan jullie zeggen dat ik weer moet mailen maar ja als een mail genegeerd wordt is de intentie al wel duidelijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oh, zie dat @:Budapestenaar hem gewijzigd heeft.
Heeft ie vast een goede reden voor, even wachten op zijn reactie
Status van de mail zal ik ff nagaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:55 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Zal toch zoiets zijn als dat ik bij onenigheid fok moet mailen en dat bans niet besproken worden, het niet in een topic vermeld moet worden etc. Ik heb gemailed maar nooit een reactie er meer op gekregen. Gaan jullie zeggen dat ik weer moet mailen maar ja als een mail genegeerd wordt is de intentie al wel duidelijk.
Gaat om de mail van Zo 23-8-2020 07:53.quote:
Ik had ook die hele zin kunnen verwijderen, maar je weet best dat bans (en zeker de redenen voor bans) niet worden besproken, toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:40 schreef phoenyx het volgende:
GC / Heb ik vroeger iets verkeerd gedaan?
Hier is de OP wat gewijzigd. Ik had daar staan dat ik gebanned was in R&P vanwege een post buiten R&P (wat nogal raar is niet waar). Maar blijkbaar mag ik wel melden dat ik daar gebanned ben maar niet de reden erbij. Vind dit wat opvallend.
Toch tegen dovemansoren gericht maar ja.
Ik zie geen kerstpakkettenactie in GC.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:29 schreef KapiteinIglo het volgende:
Mogen we weer sticky met ons Kerstpakkettenactietopic?
Een sluitpost ontbreekt dus ik kan helaas ook niet zien waarom het is gesloten of door wie. Ik heb het topic weer geopend.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Waarom is dit topic gesloten?
GC / Dankzij Corona, griep niet meer bestaand? Cijfers van de WHO
Dank jequote:Op zondag 18 oktober 2020 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een sluitpost ontbreekt dus ik kan helaas ook niet zien waarom het is gesloten of door wie. Ik heb het topic weer geopend.
Hi, zojuist even overleg gehad, maar wij kunnen hier helaas niets over terug vinden.quote:Op zondag 3 januari 2021 08:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom was mijn reactie over jachtseizoen weggehaald?
Klopt, de betreffende mod was wel erg power geil en irritant via DM. Kon meer gezien worden als lastig vallen van users zelfs.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:31 schreef DW457 het volgende:
Ik volg al een tijdje het FOK!stok-topic in GC en vind dat spel wel leuk. De sfeer in het topic lijkt echter wel steeds zuurder te worden. Kleine grapjes mogen niet meer (niet enkel van mij, maar ook van andere users) en na 1 grap had ik al gelijk een DM van een chagrijnige mod.
Ik vind dat jammer, want dat haalt de luchtigheid wel erg uit het spel en maakt het, in mijn ogen, ook wel een stuk minder leuk om mee te doen. Ook de toon van de DM van de mod aldaar vond ik niet ok: was buitenproportioneel belerend.
Ik hoop dat jullie wat kunnen met deze feedback.
Dit. Aangesproken worden in het topic is 1 ding, maar via DM en dan met zo'n toon is niet ok.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt, de betreffende mod was wel erg power geil en irritant via DM. Kon meer gezien worden als lastig vallen van users zelfs.
Hoi hoi,quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:31 schreef DW457 het volgende:
Ik volg al een tijdje het FOK!stok-topic in GC en vind dat spel wel leuk. De sfeer in het topic lijkt echter wel steeds zuurder te worden. Kleine grapjes mogen niet meer (niet enkel van mij, maar ook van andere users) en na 1 grap had ik al gelijk een DM van een chagrijnige mod.
Ik vind dat jammer, want dat haalt de luchtigheid wel erg uit het spel en maakt het, in mijn ogen, ook wel een stuk minder leuk om mee te doen. Ook de toon van de DM van de mod aldaar vond ik niet ok: was buitenproportioneel belerend.
Ik hoop dat jullie wat kunnen met deze feedback.
Helemaal goed. Hoor en wederhoor is een teken van goed beleid, dus daar ben ik helemaal voor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hoi hoi,
Ik weet helemaal niet wat er aan de hand is, wat er gebeurd etc. dus ik kan niets inhoudelijks zeggen. Ik overleg het nog even achter de schermen en kom(en) ik/wij hierop terug.
Ik wil je iig niet het idee geven dat je genegeerd wordt, maar ik heb oprecht geen dossierkennis hierover en hoor het graag van meerdere kanten.
Van de week was er nog een machtsgeile mod die voor kleine dingen mensen ging lastigvallen per DM, een grote bek gaf, mod breaks uitvoerde en zelfs het Fokstok topic dicht gooide....quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hoi hoi,
Ik weet helemaal niet wat er aan de hand is, wat er gebeurd etc. dus ik kan niets inhoudelijks zeggen. Ik overleg het nog even achter de schermen en kom(en) ik/wij hierop terug.
Ik wil je iig niet het idee geven dat je genegeerd wordt, maar ik heb oprecht geen dossierkennis hierover en hoor het graag van meerdere kanten.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sperma?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:37 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Nou, dan heb je goed je best gedaan
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Thanks voor de topic reports, het is aangepast.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Van de week was er nog een machtsgeile mod die voor kleine dingen mensen ging lastigvallen per DM, een grote bek gaf, mod breaks uitvoerde en zelfs het Fokstok topic dicht gooide....
Maar dit soort onzin van Fokcrew mag wel blijven staan? Het bewijst maar weer hoe de Fok crew zichzelf verheven voelt boven de rest. Fok crew komt altijd maar overal mee weg.
[..]
[..]
Ik (en dit geldt ook voor @Leonos ) zie niet altijd alles. Doe een TR, dan valt het op en wordt er tegen opgetreden als het niet conform de policy is. De crew komt in mijn geval nergens mee weg, dus maak je maar geen zorgen daarover.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Van de week was er nog een machtsgeile mod die voor kleine dingen mensen ging lastigvallen per DM, een grote bek gaf, mod breaks uitvoerde en zelfs het Fokstok topic dicht gooide....
Maar dit soort onzin van Fokcrew mag wel blijven staan? Het bewijst maar weer hoe de Fok crew zichzelf verheven voelt boven de rest. Fok crew komt altijd maar overal mee weg.
[..]
[..]
Leonos is sowieso een powergeile mod die nu ook het fokstok topic geheel kapot modereert.... een grote bek geeft via DM, ook aan mensen die helemaal niks fout deden in het fokstok topic...quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:43 schreef alpeko het volgende:
Kun je hier een klacht melden over een mod? Overigens is de betreffende reactie al keurig verwijderd waardoor dank maar ik vind het niet echt gepast dat ik op deze manier word weggezet als een of andere misdadiger terwijl dat nergens op is gebaseerd. Ja op valse aannames. Dit betreft overigens Leonos die excuses niet nodig vond.
Hier sluit ik me bij aan. Over mijn klacht over hetzelfde onderwerp en mod heb ik ook nog steeds geen terugkoppeling gehad.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Leonos is sowieso een powergeile mod die nu ook het fokstok topic geheel kapot modereert.... een grote bek geeft via DM, ook aan mensen die helemaal niks fout deden in het fokstok topic...
Ben benieuwd of mensen als @:Danny hier Leonos nog op aangesproken hebben.... helaas zal het wel niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |