abonnement Unibet Coolblue
pi_195532299
Dit topic a.u.b. niet naar R&P verplaatsen want daar ben ik gebanned. Dat als disclaimer, vroeger had ik een tijdje een vriendin die schaakte. Nou ik vind schaken ook leuk, ben niet zo goed erin maar goed ik zit ook niet op een club of wat dan ook. Voor iemand die het gewoon leuk vind ben ik best wel aardig tot oké er in. Afhankelijk ervan wat je als aardig of oké beschouwt.

Die meid zei dat ze grootmeester wou worden en vroeg mij of ze dat kon worden. Zoiets was het in ieder geval. Ik zei dat die kans niet echt heel groot is (bedoel ik kon het wat en als we speelden was het dat zij de ene keer won en ik de andere keer). Misschien heb ik het iets botter gezegd maar dat is niet waarschijnlijk. Maar ze was daar best wel verdrietig over op dat moment. Ik zei nog zoiets als 'dat alles mogelijk is' of iets in die trant maar niet lang daarna was het uit. Het waren een mooie 4 maanden.

Hoe dan ook, zouden jullie liegen tegen zo'n persoon om haar maar het idee te geven dat het haar gaat lukken (ze was 18 ofzo dus wat dat betreft nog wel genoeg tijd voor haar) of zouden jullie ook gewoon eerlijk zeggen wat jullie denken?

[ Bericht 1% gewijzigd door Budapestenaar op 09-10-2020 19:26:02 ]
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:12:54 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_195532361
Eerlijkheid duurt het langst. Afhankelijk ervan wat je als lang beschouwt. Vier maanden is lang voor een 18 jarige.
pi_195532403
Als ze niks anders in haar leven had dan schaken is een leugentje om bestwil, best. Wil je haar behouden voor toekomstige teleurstellingen zoals hier is de waarheid zeggen absoluut niet fout.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_195532544
Één simpele opmerking met catastrophale gevolgen. Ja dat kan
pi_195532616
Ik ben al wat jaartjes succesvol getrouwd en ik kan je vertellen, ik ben niet in de eerste leugen gestikt.

Doe daarmee wat je wil.
-nee-
pi_195532662
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:28 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben al wat jaartjes succesvol getrouwd en ik kan je vertellen, ik ben niet in de eerste leugen gestikt.

Doe daarmee wat je wil.
Ja ik heb nu ook 9 jaar dezelfde vriendin.. ik snap niet echt wat je hiermee wil zeggen? Dat je in je jeugd niet wat kortere relaties mag hebben en wat losbandig mag leven ofzo?
pi_195532709
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:30 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ja ik heb nu ook 9 jaar dezelfde vriendin.. ik snap niet echt wat je hiermee wil zeggen? Dat je in je jeugd niet wat kortere relaties mag hebben en wat losbandig mag leven ofzo?
Nee, tuurlijk wel. Wilde alleen zeggen dat af en toe een leugentje als glijmiddel op de lange termijn geen schande is.
-nee-
pi_195532755
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:32 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk wel. Wilde alleen zeggen dat af en toe een leugentje als glijmiddel op de lange termijn geen schande is.
Ow zo, ja eigenlijk was je al wel duidelijk maar ik kon het niet echt plaatsen. Nee maar ja ik weet niet zeggen dat iemand grootmeester kan worden vind ik niet echt meer een leugentje maar weet niet, voelde toen gewoon aan alsof ik tegen een klein kind ging vertellen dat sinterklaas bestaat weet je.
pi_195532813
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:34 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ow zo, ja eigenlijk was je al wel duidelijk maar ik kon het niet echt plaatsen. Nee maar ja ik weet niet zeggen dat iemand grootmeester kan worden vind ik niet echt meer een leugentje maar weet niet, voelde toen gewoon aan alsof ik tegen een klein kind ging vertellen dat sinterklaas bestaat weet je.
Het is wel een beetje een kutvraag ja. 'He denk je dat ik bij de 0.001 procent van de wereld pas?'
-nee-
pi_195536641
Als je grootmeester wil worden en je verliest afentoe die niet eens heel goed is heb je ook niet echt een rationeel beeld van je eigen prestaties.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:24:53 #11
488458 mr.klojo
bananen zijn tof
pi_195602905
Je moet altijd eerlijk kunnen zijn. Mensen moeten er maar mee leren dealen.
pi_195603167
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:20 schreef spierbal het volgende:
Als je grootmeester wil worden en je verliest afentoe die niet eens heel goed is heb je ook niet echt een rationeel beeld van je eigen prestaties.
Dit. Vergelijkbaar dat als Latifi zegt dat ie wereldkampioen F1 wil worden. :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195603199
Tegen vrouwen zul je regelmatig moeten liegen: Heb ik een dikke kont in deze broek? -> Nee schatje.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:55:55 #14
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_195604029
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 08:54 schreef Hallojo het volgende:
Tegen vrouwen zul je regelmatig moeten liegen: Heb ik een dikke kont in deze broek? -> Nee schatje.
".. je hebt een dikke kont in elk kledingstuk."
pi_195605561
Gewoon iets zeggen als "Je kan af en toe van mij winnen, dus je hebt duidelijk talent, maar ik vraag me af of je ook genoeg doorzettingsvermogen hebt".

Buiten dat: schakende vrouwen willen alleen maar mannen die minstens 200 ratingpunten sterker zijn dan zij. Heb je dat niet, dan zetten ze je zo bij het grofvuil. Pics, trouwens?
pi_195616111
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:17 schreef thabit het volgende:
Gewoon iets zeggen als "Je kan af en toe van mij winnen, dus je hebt duidelijk talent, maar ik vraag me af of je ook genoeg doorzettingsvermogen hebt".

Buiten dat: schakende vrouwen willen alleen maar mannen die minstens 200 ratingpunten sterker zijn dan zij. Heb je dat niet, dan zetten ze je zo bij het grofvuil. Pics, trouwens?
Nou ja ik heb wel een foto van haar in mijn exenmapje maar die ga ik niet delen omdat dat mij ook te ver gaat (bedoel dat zou ik ook niet willen dat iemand bij mij deed). Maar ze zag er eigenlijk uit als een 6,5 vind ik (dus niet geweldig naar FOK! standaarden maar ja, of nou ja bij elke standaard niet geweldig maar gewoon voldoende), flink slank verder gewoon neutraal, karakter was best wel leuk maar dat is wat subjectief (sowieso) maar ik vond het toen überhaupt leuk dat ze kon schaken.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2020 19:16:42 ]
  woensdag 14 oktober 2020 @ 02:27:52 #17
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195625249
Ik zie niet in waarom iemand geen grootmeester zou kunnen worden. Als je bereid bent je 18 uur per dag met schaken bezig te houden moet je toch een eind kunnen komen.
pi_195625255
#FREEPHOENYXARRRENDPIE LEAVETHEPHOENYX ALONE
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')