Snookerquote:Op zondag 29 december 2019 22:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb ze ook maar 1 x gehoord. Ik schrok me dood.
Wie verwacht dan ook zoiets tijdens een opvulfilmpje van het WK snooker
Nog lang niet volquote:
Ja maar wat heeft ze dan aan die waardering als jij haar niet zou doen!?quote:Op zondag 29 december 2019 23:00 schreef Kyran het volgende:
Die blonde vooraan gaat goed uit haar dak. Zou niet doen, maar 10/10 voor lyrics kennen
Kerstpuzzel? Wel relaxed zo een paar daagjes.quote:Op zondag 29 december 2019 23:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik word gedetacheerd bij een semi-overheid organisatie als IT’er.
Maar 90% van het projectteam is vrij deze twee weken. Ik kan zelf ook rustig aan doen.
Ok mooi. Dan moeten we dit tempo aanhouden.quote:
Doet niet mee aan de mastersquote:
Ik vind dan de cover van een band als Nevermore veel logischer. Die hebben er echt een eigen werk van gemaakt, en een volledig nieuwe draai aan gegeven die eigenlijk al een beetje in het nummer zat.quote:Op zondag 29 december 2019 22:59 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Klopt, hun andere muziek is totaal anders (en vind ik niks) maar uit hun comfortzone stappen vind ik dan wel weer tof. Die zang is echt heel goed vind ik
564 Rehab Amy Winehouse 2006quote:Op zondag 29 december 2019 23:01 schreef Bugno3 het volgende:
Iemand een lijstje? Dan kan ik bepalen of ik op blijf.
Soww, hallo. Met 'r schattige blote voetjesquote:Op zondag 29 december 2019 23:00 schreef peaceman het volgende:
Joss Stone is ook wel aardig om te zien.
GENOTquote:Op zondag 29 december 2019 23:01 schreef Cee het volgende:
Volgend uur twee keer ABBA, waaronder hun beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |