Ah, dat doe ik sowieso altijd wel want dan komen er wat mij betreft vooral ellenlange zeikliedjes.quote:Op zondag 29 december 2019 22:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Je bent een geluksvogel. Tip: op oudjaarsavond op tijd de radio uitzetten
Klopt, hun andere muziek is totaal anders (en vind ik niks) maar uit hun comfortzone stappen vind ik dan wel weer tof. Die zang is echt heel goed vind ikquote:Op zondag 29 december 2019 22:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zou kunnen, vind de cover gewoon niet genoeg toevoegen aan het origineel.
Als je dan een nummer gaat coveren maak het dan liever echt van jezelf, en volgens mij is die stijl nogal atypisch voor hun
Volgende uur beter?quote:
Kickapooquote:Op zondag 29 december 2019 22:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil ook Tenacious D met Dio in de lijst!
Het is precies goed zoquote:Op zondag 29 december 2019 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat goed, moet het sneller, moet het trager?
Da's geen slecht idee. Ben in 2 jaar niet meer zo actief geweest als vandaag. Comeback!quote:
Lekker tempootje bij een lekker liedjequote:
Disturbed hebben van zichzelf wel een paar aardige nummersquote:Op zondag 29 december 2019 22:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb ze ook maar 1 x gehoord. Ik schrok me dood.
Wie verwacht dan ook zoiets tijdens een opvulfilmpje van het WK snooker
Ik word gedetacheerd bij een semi-overheid organisatie als IT’er.quote:
Ik bedoel dan ook Sound Of Silence.quote:Op zondag 29 december 2019 22:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Disturbed hebben van zichzelf wel een paar aardige nummers
Internetradio?quote:Op zondag 29 december 2019 22:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Da's geen slecht idee. Ben in 2 jaar niet meer zo actief geweest als vandaag. Comeback!
Weet alleen niet of ik kan luisteren mimimi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |