Werken, wekker 5:30quote:Op zondag 29 december 2019 22:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk allemaal vrij/vakantie? Of wordt er gewoon gewerkt morgen?
Grohlstoelquote:Op zondag 29 december 2019 22:57 schreef PippenScottie het volgende:
Maar wie speelt de duivel in de videoclip???
John Mayerquote:Op zondag 29 december 2019 22:57 schreef PippenScottie het volgende:
Zou kunnen, vind de cover gewoon niet genoeg toevoegen aan het origineel.quote:Op zondag 29 december 2019 22:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een vrouwending.Die zanger heeft echt een geile stem
Voel je gezegendquote:Op zondag 29 december 2019 22:56 schreef Strani het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens wie of wat Disturbed is. Ik denk dat deze onwetendheid mij erg populair maakt hier?
Ik neem bijna heel december vrij, op de zondagen na (dan werk ik normaal ook). En af en toe doe ik verder nog wat, maar dat valt wel mee.quote:Op zondag 29 december 2019 22:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk allemaal vrij/vakantie? Of wordt er gewoon gewerkt morgen?
Je bent een geluksvogel. Tip: op oudjaarsavond op tijd de radio uitzettenquote:Op zondag 29 december 2019 22:56 schreef Strani het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens wie of wat Disturbed is. Ik denk dat deze onwetendheid mij erg populair maakt hier?
Dat weet iedereen toch wel?quote:Op zondag 29 december 2019 22:57 schreef PippenScottie het volgende:
Is dat goed, moet het sneller, moet het trager?quote:Op zondag 29 december 2019 22:55 schreef ok01 het volgende:
We hebben twaalf minuten over het vorige topic gedaan![]()
Ik houd van jullie![]()
Hou het zo!quote:Op zondag 29 december 2019 22:56 schreef Strani het volgende:
Weekje vrij.quote:Op zondag 29 december 2019 22:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nee, toch Linda voor mijquote:Op zondag 29 december 2019 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mariska Veres in haar jonge dagen
Ik ben vrij, maar door wat gedoe op het werk ben ik wel hele dag bereikbaar en moet ik aan het einde van de dag nog even (thuis) werken. Dat geldt ook voor dinsdag, ik heb dan zelfs bereikbaarheidsdienst van 15:30 tot 17:30 uur.quote:Op zondag 29 december 2019 22:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |