Opgegaan deze weekquote:Op zondag 29 december 2019 22:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb nog tripel karmeliet. Vandaag niet aangebroken.
Deze week al twee grote flessen van weggewerktquote:Op zondag 29 december 2019 22:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb nog tripel karmeliet. Vandaag niet aangebroken.
quote:Op zondag 29 december 2019 22:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Jelle is ook in te huren voor kinderfeestjes.
Was dat maar zo.quote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het ontslag van Mark van Bommel lijkt al maanden geleden.
Ja dat idee heb ik ook. Het gaat heel lang duren en dan 5-2 of 5-3 voor Price worden. Ik ga zo pitten denk ik.quote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Voor mijn gevoel kabbelt het maar wat voort zonder spanning
quote:Op zondag 29 december 2019 22:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Een WLR mod die zich met DRT bemoeit?
dan zit je er niet ver naastquote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Voor mijn gevoel kabbelt het maar wat voort zonder spanning
Dat hou ik allemaal niet bij, wie wat modereert.quote:Op zondag 29 december 2019 22:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Een WLR mod die zich met DRT bemoeit?
Onlogisch ook niet.quote:Op zondag 29 december 2019 22:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat hou ik allemaal niet bij, wie wat modereert.
Gewoon even met je muis over de tagquote:Op zondag 29 december 2019 22:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat hou ik allemaal niet bij, wie wat modereert.
Op een halve finale Wright-Prijs evenmin.quote:Op zondag 29 december 2019 22:52 schreef mabo11 het volgende:
Ik heb zo weinig zin in een finale MvG - Price
Ja maar, ja maar....zit op Ipadquote:Op zondag 29 december 2019 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon even met je muis over de tag
Waarom niet?quote:Op zondag 29 december 2019 22:52 schreef mabo11 het volgende:
Mobiel is dat erg lastigquote:Op zondag 29 december 2019 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon even met je muis over de tag
Wat is een beter alternatiefquote:Op zondag 29 december 2019 22:52 schreef mabo11 het volgende:
Durrant is helemaal niet leuk.quote:Op zondag 29 december 2019 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat is een beter alternatief
Ja Asp-Dur maar daganiegebeureklaar
Die wint de sympathieranking in zijn helft wel op dit momentquote:Op zondag 29 december 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Durrant is helemaal niet leuk.
Dat wordt een groot idioot gedoe met juichen na elke pijl.quote:
Matige dag al met al.quote:Op zondag 29 december 2019 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook. Het gaat heel lang duren en dan 5-2 of 5-3 voor Price worden. Ik ga zo pitten denk ik.
Klopt, maar het is pas klaar als de laatste dartpijl in het bord zit.quote:Op zondag 29 december 2019 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kan wel hopen op Aspinall v Raait als finale, maar dan hou ik mezelf flink voor de gek.
Wel de spannendst mogelijke match-up in de finale wat mij betreft. Dat hebben de wedstrijden op de Grand Slam en PC Finals wel uitgewezen. En uiteindelijk heb ik graag een spannende finale. Anderson v Taylor van vijf jaar terug was de laatste in die categorie.quote:Op zondag 29 december 2019 22:54 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Dat wordt een groot idioot gedoe met juichen na elke pijl.
Vermoeiend om te kijken. Niet ludiek zoals RayBar180.
Juichen bij elke 180, 177 en in het geval van Prijs ook nog bij het gros van z’n 140’s, kneusjesquote:Op zondag 29 december 2019 22:54 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Wanneer komt er weer viesdik in beeld?quote:Op zondag 29 december 2019 22:54 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Zit je in ieder geval niet naar twee dooien te kijken. Ook al gooien ze dan 'maar' 95 gemiddeld, voor je gevoel kijk je dan naar een toppot.quote:Op zondag 29 december 2019 22:54 schreef mabo11 het volgende:
[..]
We hadden het erover om volgend jaar weer te gaan. ff in augustus kaarten scoren dan.quote:Op zondag 29 december 2019 22:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wanneer komt er weer viesdik in beeld?
Saaie uitstraling.quote:Op zondag 29 december 2019 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die wint de sympathieranking in zijn helft wel op dit moment
Anderson v Taylor, godverdomme wat een finale was datquote:Op zondag 29 december 2019 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel de spannendst mogelijke match-up in de finale wat mij betreft. Dat hebben de wedstrijden op de Grand Slam en PC Finals wel uitgewezen. En uiteindelijk heb ik graag een spannende finale. Anderson v Taylor van vijf jaar terug was de laatste in die categorie.
Elke pot met Durrant is wel saai ja, weet gewoon niet te trekken op de een of andere manier.quote:Op zondag 29 december 2019 22:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zit je in ieder geval niet naar twee dooien te kijken. Ook al gooien ze dan 'maar' 95 gemiddeld, voor je gevoel kijk je dan naar een toppot.
quote:Op zondag 29 december 2019 22:56 schreef mabo11 het volgende:
[..]
We hadden het erover om volgend jaar weer te gaan. ff in augustus kaarten scoren dan.
Cross - Taylor was ook een genot. Niet spannend maar heerlijk hoe Fill werd afgedroogd.quote:Op zondag 29 december 2019 22:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Anderson v Taylor, godverdomme wat een finale was dat
Zo veel genot toen Gary hem alsnog pakte
What else?quote:Op zondag 29 december 2019 22:58 schreef leolinedance het volgende:
Nespresso noemt hun winkels boetieks
180 per wedstrijdquote:Op zondag 29 december 2019 22:55 schreef Szura het volgende:
Hoeveel geld verdient zo’n caller nou @:ZjakNieuwlaat?
Maar maar eerste set verloren dus LOODZWARE PARTIJquote:Op zondag 29 december 2019 23:00 schreef Szura het volgende:
Zjak weer met die eerste ronde tegen pedo
Was nooit in de problemen man fantast
😂😂😂quote:Op zondag 29 december 2019 23:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Moet jij ook eens doen met je kromme rug, Vincent."
Ben je daar al eens ooit geweest ? Als aids een winkel was...quote:Op zondag 29 december 2019 22:58 schreef leolinedance het volgende:
Nespresso noemt hun winkels boetieks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |