Ouder worden sucksquote:
Jaquote:
Dit.quote:Op zondag 29 december 2019 22:12 schreef Poppejans het volgende:
Stiekem heerlijk dit!
Dat foute uur op Qmusic luister ik ook graag hier om, al die 90s platen
Jaaaaquote:Op zondag 29 december 2019 22:12 schreef Poppejans het volgende:
Stiekem heerlijk dit!
George is nog steeds de beste mol ooitquote:Op zondag 29 december 2019 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Toen er nog geen bekende Nederlanders meededen.
Vriendin?quote:
Ik heb die niet gezienquote:Op zondag 29 december 2019 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
George is nog steeds de beste mol ooit
Gelukkigquote:Op zondag 29 december 2019 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ok, ik zit weer op mijn zolderkamer hoor, maak jullie geen zorgen.
Wat had je er allemaal in staan?quote:Op zondag 29 december 2019 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Ze hebben 1 keer mijn lijstje gedraaid toen ik er eentje had ingestuurd![]()
#metooquote:Op zondag 29 december 2019 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb die niet gezien
Ik ben gaan kijken in het seizoen van Yvon Jaspers
Doe ik ook.quote:
Ik realiseer me nu dat CL&MT op het zelfde concert speelden als waar ik Hero live zag.quote:Op zondag 29 december 2019 22:12 schreef Poppejans het volgende:
Stiekem heerlijk dit!
Ik op die van mijquote:Op zondag 29 december 2019 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ok, ik zit weer op mijn zolderkamer hoor, maak jullie geen zorgen.
Your Smilequote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ouwe bazen Charlie & Theo. You're Smile mag er trouwens ook wel in
Ik kan dat echt niet onthouden....quote:Op zondag 29 december 2019 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
George is nog steeds de beste mol ooit
Gelukkig zijn de BN’ers tegenwoordig zo onbekend dat het toch weer soort van met onbekende Nederlanders is.quote:Op zondag 29 december 2019 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb die niet gezien
Hardcore feelingsquote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ouwe bazen Charlie & Theo. Your Smile mag er trouwens ook wel in
Synchroonzolderkamerfokkenquote:
Pfff geen idee meer, heel afwisselend dat welquote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat had je er allemaal in staan?
Hij is volgens mij op Youtube te vinden. In Portugal, geweldige molacties. Oogt wel lichtelijk gedateerd.quote:Op zondag 29 december 2019 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb die niet gezien
zijn ze nog bij elkaar danquote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
En volgend jaar stopt dit gouden duo gewoon
quote:
da's de leeftijd!quote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet onthouden....Ik weet nu al niet meer wie vorig jaar de mol was en wie gewonnen heeft.
Was het de Megafestatie?quote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu dat CL&MT op het zelfde concert speelden als waar ik Hero live zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |