Je laat je kaarten zien!quote:
en met recht... dit is minstens top 250 materiaal!quote:
Zwarte muziek doet het heel slecht dicht jaar. Alleen Kiwanuka ontspringt de dans.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar even los daarvan, ik heb een uitstekend richtingsgevoel!
Als mijn rijinstructeur zegt dat ik rechtsaf moet dan ga ik rechtsaf, en als hij zegt dat ik linksaf moet dan ga ik ook rechtsaf! Ik heb een goed gevoel bij die richting
[..]
Als mijn rijinstructeur zegt dat ik rechtsaf moet dan ga ik rechtsaf, en als hij zegt dat ik linksaf moet dan ga ik ook rechtsaf! Ik heb een goed gevoel bij die richting
Klinkt goed, moet je eigenlijk in de zomer horenquote:Op zondag 29 december 2019 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was top, lekker funkie brass band.
Eensch.quote:Op zondag 29 december 2019 22:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
en met recht... dit is minstens top 250 materiaal!
[..]
Nee maar serieus, was echt ff opzoek naar die post over Gijs en drinken bij intros/outros vol lullenquote:
dat moet anders volgend jaar!quote:Op zondag 29 december 2019 22:26 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zwarte muziek doet het heel slecht dicht jaar. Alleen Kiwanuka ontspringt de dans.
quote:"Goeie auto, maar hij slaat nogal gauw af..." "Oh dat komt slecht uit, want ik moet rechtdoor!"
[..]
Jogens, even allemaal kijken: Tommeke is af! Wie schrijft mee?quote:Op zondag 29 december 2019 22:27 schreef Tommeke het volgende:
Papa was a Rolling Stone, wat een vreselijk nummer is dit toch.
Er gebeurt helemaal niks in dit nummer.
En alle boerennummers zijn gestegen. Ik zie een trend.quote:Op zondag 29 december 2019 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat moet anders volgend jaar!
stelletje racisten!
Even verbeterd voor jequote:Op zondag 29 december 2019 22:27 schreef essnhills het volgende:
Where ever he lay his hat was his home![]()
![]()
Ohja dat lijkt me wel watquote:Op zondag 29 december 2019 22:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is de auto die Herman Finekrs te koop heeft wat voor je?
[..]
Zeker. Was afscheid van huidige venue, helaas, mooi plekje wel altijd.quote:Op zondag 29 december 2019 22:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Klinkt goed, moet je eigenlijk in de zomer horen
Ooh dat heb ik gemistquote:Op zondag 29 december 2019 22:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gisteren al uitgebreid over gehad, maar zo eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |