Vreemd, ik kreeg nietsquote:Op zondag 29 december 2019 21:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yes, maar dan ipv quote staat er xxx heeft je genoemd.
Hans is zelf al jaren niet meer leukquote:Op zondag 29 december 2019 21:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hans Teeuwen vindt dit niet leuk.
Ik wel.
Dat openingsdeuntje was er eerst (tune van een disco in stockholm meen ik), er moest toen nog heel snel een liedje bij verzonnen worden. Beetje zoals de A10 fighter bomber, het kanon was er al, maar het vliegtuig moest nog gebouwd wordenquote:Op zondag 29 december 2019 21:20 schreef Gretzl het volgende:
TUTUTUTUTUTU overgewaardeerd doodgegooid anthempje
Deze gaan ze draaien bij de UK uitzwaaien op het strand party toch?quote:Op zondag 29 december 2019 21:20 schreef PippenScottie het volgende:
I love it when Europe comes together!
Omdat je al in dit topic zitquote:
nu wel toch?quote:
hoe en waar krijg je die melding dan?quote:
En veilige, goede herinneringen.quote:Op zondag 29 december 2019 21:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is nou typische Radio Veronica-muziek. Middle of the road. Weinig op tegen, ligt prima in t gehoor
Er zijn ook wel wat platen waar ik elk jaar op stem tegen beter weten in, zoals de twee welbekende missende nummers van Muse en Myth van Beach House. En Komodo van Mauro Picotto, maar dat is ook omdat ik daar vanaf 2004 ofzo elk jaar op gestemd heb, tradities moet je in ere houdenquote:Op zondag 29 december 2019 21:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Same(gewoon het slimste wat je kunt doen als je zoveel mogelijk invloed op de samenstelling van de lijst wilt behouden)
Firesmokequote:Op zondag 29 december 2019 21:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoor liver Kate Tempest dan Joey Tempest
Ik stem gewoon op wat ik zelf mooi vind, heb weinig zin in dat 'tactisch' stemmen.quote:Op zondag 29 december 2019 21:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik stem laatste jaren altijd op wat mooie platen die tussen de 1500 en 2000 staan om ze nog een jaartje langer in de lijst te houden
Net als een quote.quote:Op zondag 29 december 2019 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoe en waar krijg je die melding dan?
een bruine kleurquote:Op zondag 29 december 2019 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik krijg ook niets als ik getand word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |