Wat is het nut dan?quote:
Ik stem voor. Op 10 eigenlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 21:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze moet op plek 100, dan begint de final countdown
Of een ander rond getal, maar wel een hoog rond getal want toffe plaat.
En dan toch laten de Amerikanen het cancelen wegens "te geweldadig"quote:
Hoe roep ik zo snel dit gifje hier op? Of google je die?quote:Op zondag 29 december 2019 21:20 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat getokkel, Ed mag best wel bij mij in een hoekje zittenquote:Op zondag 29 december 2019 21:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat hoekje niet of dat getokkel niet?
Yes, maar dan ipv quote staat er xxx heeft je genoemd.quote:Op zondag 29 december 2019 21:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar een melding zoals een quote?
heb die link ff opgeslagenquote:Op zondag 29 december 2019 21:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe roep ik zo snel dit gifje hier op? Of google je die?
Ook weleens op gestemd, maar niet dit jaar.quote:Op zondag 29 december 2019 21:20 schreef Poppejans het volgende:
Heb gestemd hierop. Alleen al voor de intro. En luchtgitaargehalte
ja fantastisch eigenlijk. Rare jongens die Amerikanen!quote:Op zondag 29 december 2019 21:20 schreef Sabata het volgende:
[..]
En dan toch laten de Amerikanen het cancelen wegens "te geweldadig"
Samequote:Op zondag 29 december 2019 21:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik stem laatste jaren altijd op wat mooie platen die tussen de 1500 en 2000 staan om ze nog een jaartje langer in de lijst te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |