Dacht al dat je die kendequote:Op zondag 29 december 2019 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
ohhhh jaa![]()
Met die laatste zin erbij klikte hij ineens![]()
Ja hoor, alleen soms vind ik eten teveel moeitequote:Op zondag 29 december 2019 21:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zorg je wel goed voor jezelf ?
Bezorgd?quote:Op zondag 29 december 2019 21:04 schreef Bos81 het volgende:
Soms is dat echt niet grappig, postbezorgen de laatste dagen van het jaar. .![]()
![]()
![]()
Oh bij dat nr ga ik ook hard op de toetsen hoorquote:Op zondag 29 december 2019 21:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Helaas inclusief toetsen bij Van Halen
Dan heb je ineens een knallend beroep?quote:Op zondag 29 december 2019 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het meevalt de komende dagen tijdens het werk. Soms is dat echt niet grappig, postbezorgen de laatste dagen van het jaar. .![]()
![]()
![]()
Vind ik oprecht wel een veel beter nummer trouwensquote:Op zondag 29 december 2019 21:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het origineel van Nelly Furtado is beter.
niet met posten hier....quote:Op zondag 29 december 2019 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen soms vind ik eten teveel moeite![]()
Ben gewoon gezond verder hoorMaar vandaag gewoon superlui
Succes man!quote:Op zondag 29 december 2019 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het meevalt de komende dagen tijdens het werk. Soms is dat echt niet grappig, postbezorgen de laatste dagen van het jaar. .![]()
![]()
![]()
Allebei zeikplaten imho. Geef mij maar So Whatquote:Op zondag 29 december 2019 21:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pink heeft veel beter dan Try. Just Give me a reason bijv.
Leef je heel het jaar gezond, doe je dat vlak voor het einde een keer een dagje niet.. gelijk ditquote:Op zondag 29 december 2019 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik doe ieder jaar een poging haar dat te leren, ze wil niet leren
Beetje wel. Maar goed komt wel goed, ik overleef het ieder jaar nog wel, dus dit jaar ookquote:
Ik zag het. De eerste sets leek het nog wat.quote:Op zondag 29 december 2019 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
MVG gooit 105 gemiddeld, Labby 92. All you need to know/
ieder jaar weerquote:Op zondag 29 december 2019 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leef je heel het jaar gezond, doe je dat vlak voor het einde een keer een dagje niet.. gelijk dit
Zeker.quote:Op zondag 29 december 2019 21:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vind ik oprecht wel een veel beter nummer trouwens
Die is nog wel een tikkeltje beter iddquote:Op zondag 29 december 2019 21:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pink heeft veel beter dan Try. Just Give me a reason bijv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |