Me neither, maar hij hep wel paar toppertjesquote:Op zondag 29 december 2019 20:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Uuuh... ja (aldus iemand die bepaald geen Elvis-fan is)
Beste een fijne Elvis. Volgens mij kende ik deze nog nietquote:
Wat voor werk doe je? En kun je daar niet stiekem posten?quote:Op zondag 29 december 2019 20:08 schreef Bos81 het volgende:
Dit gaat in ieder geval mijn meeste posts van 2019 worden, tot nu dan. We hebben hierna nog 2 dagen. Maar werk, dus kans dat ik vandaag niet meer ga overtreffen.
Ik ga het hier mee eens zijn waarschijnlijk, al ken ik slechts een fractie van zijn oeuvrequote:Op zondag 29 december 2019 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
De mooiste van Elvis, daarna In the Ghetto
Bos = los!quote:Op zondag 29 december 2019 20:08 schreef Bos81 het volgende:
Dit gaat in ieder geval mijn meeste posts van 2019 worden, tot nu dan. We hebben hierna nog 2 dagen. Maar werk, dus kans dat ik vandaag niet meer ga overtreffen.
Een van zn mooiste ❤quote:Op zondag 29 december 2019 20:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Beste een fijne Elvis. Volgens mij kende ik deze nog niet
Die had een concert vanmiddagquote:Op zondag 29 december 2019 20:09 schreef alopio het volgende:
Dagoduck heeft rsi na gisteren zie ik? Die moest naar de ehbo na die duizenden post van gisteren
Suspicious mindquote:Op zondag 29 december 2019 20:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ga het hier mee eens zijn waarschijnlijk, al ken ik slechts een fractie van zijn oeuvre
quote:"My Boy" is the title of a popular song from the early 1970s. The music was composed by Jean-Pierre Bourtayre and Claude François, and the lyrics were translated from the original version "Parce que je t'aime, mon enfant" (Because I Love You My Child) into English by Phil Coulter and Bill Martin.
Sorry dacht dat ik hier alles kon delenquote:Op zondag 29 december 2019 20:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Graag niet over geslachtsdelen praten
quote:Op zondag 29 december 2019 20:09 schreef alopio het volgende:
Dagoduck heeft rsi na gisteren zie ik? Die moest naar de ehbo na die duizenden post van gisteren
my shit sails in the morningquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 20:09 schreef alopio het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 20:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Graag niet over geslachtsdelen praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |