Ik wilde net zeggenquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik nog niet. Bedenk me net dat ik eigenlijk ook niet heb ontbeten of geluncht. Heb chocolaatjes gehad..
Snap de aantrekkingskracht van dat hele cafe niet. Tenzij je misschien aandachtsgeil bentquote:Op zondag 29 december 2019 19:15 schreef PzKpfw het volgende:
Lol dan mag je maar een half uur in dat café zitten en dan moet je net geluk hebben dat je fatsoenlijke nummers hebt.
en het lullige is dat je al kaartjes moet bestellen voordat de lijst bekend isquote:Op zondag 29 december 2019 19:15 schreef PzKpfw het volgende:
Lol dan mag je maar een half uur in dat café zitten en dan moet je net geluk hebben dat je fatsoenlijke nummers hebt.
quote:Op zondag 29 december 2019 19:15 schreef MTheBassman het volgende:
het refrein moest nog komen, vals alarm mensen.
quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 19:15 schreef PzKpfw het volgende:
Ja, ik zit te wachten op de bezorgerquote:
Ik bedoel, zelfs ik ken het.quote:
Ik hoop dan wel dat ie ook het eten meeneemt.quote:Op zondag 29 december 2019 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik zit te wachten op de bezorger
Nee, het kan beterquote:Op zondag 29 december 2019 19:16 schreef MTheBassman het volgende:
weetje wat pas geinig zou zijn?
Death Grips in de lijst.
Zeg ik ook geen nee tegenquote:Op zondag 29 december 2019 19:16 schreef Bos81 het volgende:
Toch hoor ik hem liever als vocalist/drummer bij de Eagles
Wat heb je besteld?quote:Op zondag 29 december 2019 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoor het al, NY Pizzaquote:Op zondag 29 december 2019 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |