quote:Op zondag 29 december 2019 18:42 schreef Bos81 het volgende:
Als ik hier uit het raam, of van het balkon spring is de kans op overleven nihil...
Enige die me echt raakte was Lemmy. Zo'n mooie dienst ook.quote:Op zondag 29 december 2019 18:42 schreef peaceman het volgende:
Dat Bowie dood was en ook bij George ben ik toch wel van slag geweest. De andere geschokt maar minder van slag.
Ik heb m'n versie herschreven en ben snel onder je bed gaan liggen in plaats van uit het raam te springen.quote:Op zondag 29 december 2019 18:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
En die werkt bij de politie. Succes verder!
Ik weet wel dat ik het liefste gelijk naar huis wilde. Zeker omdat mijn toenmalige collega’s toch niet begrijpen dat je van zoiets van slag kunt zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 18:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bowie schokte me echt enorm. Collega zei me: Bowie is dood. Ik: echt niet! Mocht toen nog een necrologie schrijven. Prince idem.
Was ik ook niet van plan. Dat heeft al een keer iemand gedaan, die veel lager woonde en ook dat liep verkeerd af.quote:
Jep, zwaar auto-ongelukquote:Op zondag 29 december 2019 18:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
It's a Wonderful Life
Ook maar 51 geworden of zo
Het is een bed met van die ladesquote:Op zondag 29 december 2019 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb m'n versie herschreven en ben snel onder je bed gaan liggen in plaats van uit het raam te springen.
En ik vind hier toch wel hele rare dingen hoor!
quote:Op zondag 29 december 2019 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan. Dat heeft al een keer iemand gedaan, die veel lager woonde en ook dat liep verkeerd af.
Deze pulp hebben we zeker ook te danken aan de uitvaart top zoveel?quote:
Tudududutudutudutudutudutudutudutududuquote:
Maar echt zoveel in 2016?quote:Op zondag 29 december 2019 18:39 schreef Isorden het volgende:
Overleden in 2016:
David Bowie
Glenn Frey
Maurice White
Emerson & Lake
Prince
Toots Thielemans
Leonard Cohen
Rick Parfitt
George Michael
Nou, ik weet nou al meer over jouw slaapkamer dan van menig andere vrouw, dus mijn dag is geslaagd.quote:Op zondag 29 december 2019 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is een bed met van die lades
Hahaha deze poging van Strani om enig zicht op je te krijgen is aandoenlijkquote:Op zondag 29 december 2019 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is een bed met van die lades
Ik geloofte eerst niet dat Bowie dood was na een paar weken daarvoor een clickbait-artikel had gezien dat zei dat Paul McCartney dood was (bleek over complottheorieën te gaanquote:Op zondag 29 december 2019 18:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bowie schokte me echt enorm. Collega zei me: Bowie is dood. Ik: echt niet! Mocht toen nog een necrologie schrijven. Prince idem.
Lijkt me wel.quote:Op zondag 29 december 2019 18:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Deze pulp hebben we zeker ook te danken aan de uitvaart top zoveel?
Ja, 2016 was echt een kutjaar als je beroemd wasquote:Op zondag 29 december 2019 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar echt zoveel in 2016?
Ik heb de helft hiervan niet eens meegekregen joh
Ik was gelukkig die dag niet thuis. Hoorde wel van de begeleiding dat het een hectische dag was,quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 18:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik weet nou al meer over jouw slaapkamer dan van menig andere vrouw, dus mijn dag is geslaagd.
Dat dacht ikquote:Op zondag 29 december 2019 18:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hahaha deze poging van Strani om enig zicht op je te krijgen is aandoenlijk
Waarmee je bitcoins kon investeren in een overlijdingsfirma?quote:Op zondag 29 december 2019 18:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik geloofte eerst niet dat Bowie dood was na een paar weken daarvoor een clickbait-artikel had gezien dat zei dat Paul McCartney dood was (bleek over complottheorieën te gaan)
quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 18:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik weet nou al meer over jouw slaapkamer dan van menig andere vrouw, dus mijn dag is geslaagd.
Guess she's a squirterquote:Op zondag 29 december 2019 18:46 schreef Cee het volgende:
Wel schattig dat Bocelli “waar is ie? Tsunami punani” zingt.
quote:Op zondag 29 december 2019 18:46 schreef Cee het volgende:
Wel schattig dat Bocelli “waar is ie? Tsunami punani” zingt.
ja idd,quote:Op zondag 29 december 2019 18:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hahaha deze poging van Strani om enig zicht op je te krijgen is aandoenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |