het ergste nog is dat Sjors ons nog eventjes snel verlaten heeft na al die Godenartiesten. Bowie rouw ik denk ik toch het meest om van al die artiesten.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 18:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
https://speld.nl/2016/01/(...)arriere-jody-bernal/
Over de tentoonstelling Lazarus, maar ik kan 'm niet vinden online. Je mist er in ieder geval niets aanquote:Op zondag 29 december 2019 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over welke radioreclame je het hebt eigenlijk![]()
Maar het klinkt wel als een mooi nummer dit
*gaat naar de slaapkamer om daar treurig te gaan zitten staren.quote:Op zondag 29 december 2019 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
*slaapkamer
Wel een beetje beschaafd doen blijven doen he
2016 was sowieso een kutjaarquote:
Was daar ook bijquote:Op zondag 29 december 2019 18:36 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Was ik bijToen nog wel met Brian Johnson. Daarna moest hij ermee stoppen ivm gehoorproblemen oid.
Ik ben hier niet de oudste toch, dat heb ik al wel gemekrtquote:Op zondag 29 december 2019 18:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zorro is ouder dan de weg naar Rome
Ja alsof het nog niet erg genoeg was ging Sjors ook nog even.. arme Evelien toenquote:Op zondag 29 december 2019 18:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het ergste nog is dat Sjors ons nog eventjes snel verlaten heeft na al die Godenartiesten. Bowie rouw ik denk ik toch het meest om van al die artiesten.
Niet alleen dat, ook de verkiezing van Trumpquote:
ach jungske tochquote:Op zondag 29 december 2019 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
*gaat naar de slaapkamer om daar treurig te gaan zitten staren.
quote:Op zondag 29 december 2019 18:38 schreef houdjemond het volgende:
Ik werd wakker na mijn operatie en dit was het eerste nieuws wat ik hoorde, nou was genieten ivm kilo's morfine hoor.
Was helemaal hysterisch
Nou, vooruit, dan zal ik me erover inhouden.quote:Op zondag 29 december 2019 18:37 schreef Cee het volgende:
And now for something completely different, mijn stemgenot zometeen.
... Halo gok ik?quote:Op zondag 29 december 2019 18:37 schreef Cee het volgende:
And now for something completely different, mijn stemgenot zometeen.
quote:Op zondag 29 december 2019 18:38 schreef houdjemond het volgende:
Ik werd wakker na mijn operatie en dit was het eerste nieuws wat ik hoorde, nou was genieten ivm kilo's morfine hoor.
Was helemaal hysterisch
Misschien dat ik het daarom gemist heb.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 18:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ook de verkiezing van TrumpGing voor ons de boeken in als het slechtste jaar ooit (een vriend van ons overleed toen ook) maar dit jaar heeft het helaas overtroffen
En z'n zus dit jaar... arme familiequote:Op zondag 29 december 2019 18:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja alsof het nog niet erg genoeg was ging Sjors ook nog even.. arme Evelien toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |