Dat blijkt.quote:
Weten de Vlamingen ook eens hoe het voelt.quote:Op zondag 29 december 2019 18:50 schreef Faraday01 het volgende:
Met Shirin, Vos en Brand was het gewoon 1-8 geweest. Vlaamse praktijken
Zou ik niet geloofwaardig vinden van Cant (ja ik bedoel doping).quote:Op zondag 29 december 2019 18:50 schreef DeeBee het volgende:
Cant wordt nu al door Hongaarsen geklopt, zal alsnog wel op mirakuleuze wijze de wereldtitel pakken omdat alle Nederlandsen elkaar uitschakelen.
Zelfs met een EPO kuur en ketonen gaat ze dit niet redden. Ze komt gruwelijk veel tekortquote:Op zondag 29 december 2019 18:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zou ik niet geloofwaardig vinden van Cant (ja ik bedoel doping).
Lichaam nu al gesloopt door doping?quote:Op zondag 29 december 2019 18:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zelfs met een EPO kuur en ketonen gaat ze dit niet redden. Ze komt gruwelijk veel tekort
Femke bellen.quote:Op zondag 29 december 2019 18:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zelfs met een EPO kuur en ketonen gaat ze dit niet redden. Ze komt gruwelijk veel tekort
De rest is gewoon een pak sterker geworden.quote:Op zondag 29 december 2019 18:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Femke bellen.
Zonder grappen, wat is er met haar aan de hand? Dit is een bizar pak minder dan de voorgaande jaren.
De mannen pas over een uur?
Zou Mathieu dit ook nog kunnen overkomen?quote:Op zondag 29 december 2019 18:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De rest is gewoon een pak sterker geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |