En de Hazes koffer?quote:Op zondag 29 december 2019 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die koffer kwam gisteren.
Een carriere bouwen op 3 akkoorden is ook een prestatiequote:Op zondag 29 december 2019 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer klinkt net als die andere vijf van de Quo.
AC/DC vindt deze reactie leuk.quote:Op zondag 29 december 2019 17:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Een carriere bouwen op 3 akkoorden is ook een prestatie
In de Dollars staat de beste zanger altijd achter de bar. Wel leuke avonden daar beleefdquote:Op zondag 29 december 2019 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de Dollars heb ik ooit nog een chanson van Zanger Rinus voorgedragen.
Ja. Al was dat vorig jaar in de V500 niet zo, maar dat is een wat gestuurdere kleinere sample.quote:Op zondag 29 december 2019 17:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je alle nummers individueel laat ranken? Of begrijp ik t dan verkeerd?
QFT m3aar niet minder lekkerquote:Op zondag 29 december 2019 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer klinkt net als die andere vijf van de Quo.
quote:Op zondag 29 december 2019 17:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
AC/DC vindt deze reactie leuk.
ik ga er nog 1 pakken. ze smaken goed vandaagquote:
Ik heb geen ultieme Beatlesfavoriet, ze hebben zoveel fijne nummers, maar niet een die er met kop en schouders bovenuitsteekt...quote:Op zondag 29 december 2019 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beatles hebben wel nog altijd het spreidingsprobleem.
RYM is altijd mooi om de top 10 lijsten per jaar te bekijken, dan zie je ineens dat een album als Dopethrone van Electric Wizard op #6 staat, terwijl dat echt niet toegankelijk is voor 90% van het grote publiekquote:Op zondag 29 december 2019 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de casuals afhaken, dus dat zo'n lijst dichter tegen RYM/Kink/MuMe/V500/etc aan gaat liggen. Derhalve wordt het of Bohemian Rhapsody, of Black.
Ah, +1.quote:
Blijkbaar hebben ze de juiste noten geraakt.quote:Op zondag 29 december 2019 17:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Een carriere bouwen op 3 akkoorden is ook een prestatie
Die hebben zelfs hun hele repertoire in de naam staan.quote:Op zondag 29 december 2019 17:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
AC/DC vindt deze reactie leuk.
Als je dorst hebt, moet je drinkenquote:Op zondag 29 december 2019 17:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ga er nog 1 pakken. ze smaken goed vandaag
Ik ben nog niet verder gekomen dan theequote:Op zondag 29 december 2019 17:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ga er nog 1 pakken. ze smaken goed vandaag
Kut, ik moet zo nog koken.quote:Op zondag 29 december 2019 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog niet verder gekomen dan thee![]()
En ik moet nog bedenken wat voor eten ik ga bestellen
Inderdaad,quote:Op zondag 29 december 2019 17:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als je dorst hebt, moet je drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |