Er staat al zoveel Rammstein in de lijstquote:
Ik zet even een kop koffie en dan mag mijn neus omhoogquote:Op zondag 29 december 2019 14:48 schreef essnhills het volgende:
Deze is niet slecht ofzo. Alleen gewoon wat meer geschikt voor een achtergrondmuziekje als je thee aan het zetten bent.
Goed idee wel, ik ga een kopje thee zetten
Het kan me niet zo bekoren, Rammsteinquote:Op zondag 29 december 2019 14:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Er staat al zoveel Rammstein in de lijst(volgens mij de Duitse groep met de meeste noteringen, 5 stuks)
True, Nick Cave heeft die editie op mij ook de meeste indruk gemaakt. Ongekende showquote:Op zondag 29 december 2019 14:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
en toen moest het beste optreden van dat weekend nog komen...Nick Cave
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik Amiiiigo in de lijst aan mag horen.quote:
Ja echtquote:
Die had je ook nog jaquote:Op zondag 29 december 2019 14:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zlata Ognevich mag er ook zijn. Ook buiten haar stem.
Speciaal voor Sjefke?quote:
Wij hadden iemand mee die op het duet met Kylie na niets van Cave kende en eigenlijk dance liefhebber is. Die zei na afloop: dit is het beste optreden wat ik ooit gezien heb.quote:Op zondag 29 december 2019 14:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
True, Nick Cave heeft die editie op mij ook de meeste indruk gemaakt. Ongekende showHet hielp ook wel mee dat ik toen ergens op de eerste 10 rijen stond en hij bij ons het publiek in dook
quote:Op zondag 29 december 2019 14:50 schreef Chiappucci het volgende:
Op plek 2858 zou dit nummer beter staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |