Ik stem altijd op Estranged. Zo ongelofelijk heerlijk gitaarpartijenquote:Op zondag 29 december 2019 14:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind Estranged ook echt heel goed.
Stem vaak op November Rain van ze...
Maar dat komt ook omdat dat gedraaid is op de uitvaart van een neef van me die het zelf niet meer zag zitten zeg maar
Kijk, zo kan het ook.quote:Op zondag 29 december 2019 14:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar dat komt ook omdat dat gedraaid is op de uitvaart van een neef van me die het zelf niet meer zag zitten zeg maar
Hehequote:Op zondag 29 december 2019 14:24 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Die is vanmorgen opgenomen bij DagoDuck.
Is ie er weer?quote:Op zondag 29 december 2019 14:24 schreef Zorro het volgende:
Iron Maiden man vindt dit leuk.
Maar ja, die vindt alles leuk volgens mij
Hoe durf je Guns n Roses prostaatrock te noemen.quote:Op zondag 29 december 2019 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook wel, maar Paradise City is wel van de beste versies van prostaatrock en November Rain is de Bohemian Rhapsody van de jaren 90.
Meer dan terechte redenquote:Op zondag 29 december 2019 14:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Estrangedquote:Op zondag 29 december 2019 14:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
November Rain zal wel het hoogst staan, maar als Estranged maar lekker hoog staat
quote:
Ja, daarnaast kan ik Teardrop van Massive Attack ook niet meer normaal horen sinds die dag...quote:
Die blijft maar opduiken. Die is tegenwoordig meer van Iron Maidoen is belangrijker dan winnenquote:Op zondag 29 december 2019 14:24 schreef Zorro het volgende:
Iron Maiden man vindt dit leuk.
Maar ja, die vindt alles leuk volgens mij
Niks aan toe te voegenquote:Op zondag 29 december 2019 14:26 schreef Chiappucci het volgende:
Red Red Wine kan ik echt niet meer aanhoren.
quote:Op zondag 29 december 2019 14:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik luister ze buiten de t2000 nooit maar ze liggen altijd heerlijk in het gehoor als ze langskomenquote:Op zondag 29 december 2019 14:26 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
UB40
![]()
![]()
heb ze 2x live gezien bij Night at the park. Heerlijk relaxed was dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |